Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kävin vetää jumpan jossa oli mm. KB front track carry 200m alkulämppää + pallon heittoa kyykkyyn ylös parin kanssa alkulämpiksi. Sitten etukyykky+punnerrus/leuat+pendley row/pystypunnerrus+hauiskääntö (koska perjantai/ askelnousu boxille sivuttain (hyvä pakaraliike) ja lopuksi taas 200m KB ftc 200m + portaat. Niin ja välissä oli friban heittelyä ja futiksen potkimista. (painoliivi 12kg toki päällä kokoajan)
Tuli hiki ja hyvä mieli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valinnat olivat aika maltillisia, kuten teenkö lihaskuntoa lenkin jälkeen (en) ja mitä sisältöä otan seuraavaan koulutukseeni. 🤓 😊

Mä laskin mun viikkotason alkoholiannokset ja oon nyt hieman aikaa ilman 😅
Hyviä valintoja (paitsi tietty viimeinen).

Itsellähän ei synny tuollaista valintaa, kun en laske 😁 Ja ainahan voi ajatella, että kyse on keskiarvosta ja muutaman tulevan vuoden olen kokonaan kuivin suin.
 
Millaistakohan treeniä tänään tekisin, voisin venytellä ja tehdä joku kevyt hölkkälenkki tai sitten kotona pienet lämmittelyt ja painua mäkeen juoksemaan.

Voisin myös käydä testaamassa paljon menisi cooper testissä vuonna 2016 tulos ollut 2500 m.
 
Millaistakohan treeniä tänään tekisin, voisin venytellä ja tehdä joku kevyt hölkkälenkki tai sitten kotona pienet lämmittelyt ja painua mäkeen juoksemaan.

Voisin myös käydä testaamassa paljon menisi cooper testissä vuonna 2016 tulos ollut 2500 m.
Yksi tyyppi laittoi kuvaa kun veti oman elämänsä treeniä soramontun rinnettä ylös, pitäskin mennä verestää sinne nuoruusmuistoja kun saisi oikein käsilläkin auttaa "juoksemisessa" siellä rinteessä.
Ihme ettei kukaan meistä kuollut kun vuosikaudet remuttiin niissä rinteissä.
 
Millaistakohan treeniä tänään tekisin, voisin venytellä ja tehdä joku kevyt hölkkälenkki tai sitten kotona pienet lämmittelyt ja painua mäkeen juoksemaan.

Voisin myös käydä testaamassa paljon menisi cooper testissä vuonna 2016 tulos ollut 2500 m.
Minullakin muutama vuosi takaperin 2800 rapiat, mutta siitä tullut elopainoa sen verran reippaasti ja ei ole paljon tullut juoksenneltua, niin voi olla että kuolisin. Mutta varmaan pitäisi kanssa jonkinlaista juoksuhommaa katsella, kun pitäisi kesällä lähteä palloa potkimaan parin vuoden tauon jälkeen. (Jos sitä nyt joskus pääsee potkimaan edes)
 
Millaistakohan treeniä tänään tekisin, voisin venytellä ja tehdä joku kevyt hölkkälenkki tai sitten kotona pienet lämmittelyt ja painua mäkeen juoksemaan.

Voisin myös käydä testaamassa paljon menisi cooper testissä vuonna 2016 tulos ollut 2500 m.
Minullakin muutama vuosi takaperin 2800 rapiat, mutta siitä tullut elopainoa sen verran reippaasti ja ei ole paljon tullut juoksenneltua, niin voi olla että kuolisin. Mutta varmaan pitäisi kanssa jonkinlaista juoksuhommaa katsella, kun pitäisi kesällä lähteä palloa potkimaan parin vuoden tauon jälkeen. (Jos sitä nyt joskus pääsee potkimaan edes)
 
Cooperista on ainoastaan varmaa että 12 minuutin kohdalla kello pysähtyy.
Jos totta puhutaan niin en tiedä meniskö edes 2000m rikki.
 
IMG_20200410_112807.jpg
 
Mä kävin vetää jumpan jossa oli mm. KB front track carry 200m alkulämppää + pallon heittoa kyykkyyn ylös parin kanssa alkulämpiksi. Sitten etukyykky+punnerrus/leuat+pendley row/pystypunnerrus+hauiskääntö (koska perjantai/ askelnousu boxille sivuttain (hyvä pakaraliike) ja lopuksi taas 200m KB ftc 200m + portaat. Niin ja välissä oli friban heittelyä ja futiksen potkimista. (painoliivi 12kg toki päällä kokoajan)
Tuli hiki ja hyvä mieli.
Jaa se heti mätsäs @Naaain kanssa.
 
Back
Ylös Bottom