Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@doownek

Pitäs kuulemma tehdä leikkimökki. En jaksa.

Paljolla teet? Ei oo tarkempia speksejä vielä, mutta semmonen mitä ne nyt yleensä on.
Ei jaksa, kannattaa melkein katsoa jos löytyy valmiita paketteja niiden tekijöiltä.
Menee mulla samaan kastiin roskakatosten ja grillihuussien kanssa, niitä tekee niin moni ettei kannata tunkea itteään niille apajille.
Yksi hyvä vaihtoehto on tori.fi, siellä on eläkemiehiä jotka tekee tosi halvalla ihan siistin näköisiä kapistuksia.
Näytti myös olevan ihan uusia aika halvalla.

Ei jaksa, kannattaa melkein katsoa jos löytyy valmiita paketteja niiden tekijöiltä.
Menee mulla samaan kastiin roskakatosten ja grillihuussien kanssa, niitä tekee niin moni ettei kannata tunkea itteään niille apajille.
Yksi hyvä vaihtoehto on tori.fi, siellä on eläkemiehiä jotka tekee tosi halvalla ihan siistin näköisiä kapistuksia.
En mä mitään paskaa ala ostamaan.. teen sitten ite. Aina on jotain qsirojektia mikä syö aikaa esim. golffilta.

20200409_195637.jpg

En mä mitään paskaa ala ostamaan.. teen sitten ite. Aina on jotain qsirojektia mikä syö aikaa esim. golffilta.
Noita leikkimökkejä on uutena jos jonkinlaista, säästää ainakin aikaa kun ei tarvitse kamoja etsiä ja hakea sekä suurin osa valmiiksi oikeissa mitoissa.
Toisaalta tulee edullisempi jos kaikki hakee itse ja jos aikaa on niin eihän sellaista tee kuin pari työpäivää nollasta.

Noita leikkimökkejä on uutena jos jonkinlaista, säästää ainakin aikaa kun ei tarvitse kamoja etsiä ja hakea sekä suurin osa valmiiksi oikeissa mitoissa.
Toisaalta tulee edullisempi jos kaikki hakee itse ja jos aikaa on niin eihän sellaista tee kuin pari työpäivää nollasta.
Niinhän se on. Mutta veikkaanpa että lähtee lapasesta tämäkin projekti.

kyllä Minä kaipaan amberin nautittuani hyvin voimakkaasti muös katatonian GAYkalle
kaiholla saa muistella rytmikorjaamon kultaisia vuosia, silloin sielä kävi heavymusiikkia soittavia onely
mm. katatoniaa on päässyt sielä nautiskelemaan, ei enää tänäpänä, populaarimusiikki on pilannut sen kin paikan

View: https://youtu.be/IIGBNc2nFZA

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom