Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin ite viime viikonloppuna Kapteeni Phillipsin. Se oli aika kova ja tositarina. Voin suositella.Perhana kun osaa olla tylsää. Melkein joku elokuva pitäis jaksaa katsoa.
Ei jaksa, kannattaa melkein katsoa jos löytyy valmiita paketteja niiden tekijöiltä.@doownek
Pitäs kuulemma tehdä leikkimökki. En jaksa.
Paljolla teet? Ei oo tarkempia speksejä vielä, mutta semmonen mitä ne nyt yleensä on.
En mä mitään paskaa ala ostamaan.. teen sitten ite. Aina on jotain qsirojektia mikä syö aikaa esim. golffilta.Ei jaksa, kannattaa melkein katsoa jos löytyy valmiita paketteja niiden tekijöiltä.
Menee mulla samaan kastiin roskakatosten ja grillihuussien kanssa, niitä tekee niin moni ettei kannata tunkea itteään niille apajille.
Yksi hyvä vaihtoehto on tori.fi, siellä on eläkemiehiä jotka tekee tosi halvalla ihan siistin näköisiä kapistuksia.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Noita leikkimökkejä on uutena jos jonkinlaista, säästää ainakin aikaa kun ei tarvitse kamoja etsiä ja hakea sekä suurin osa valmiiksi oikeissa mitoissa.En mä mitään paskaa ala ostamaan.. teen sitten ite. Aina on jotain qsirojektia mikä syö aikaa esim. golffilta.
Niinhän se on. Mutta veikkaanpa että lähtee lapasesta tämäkin projekti.Noita leikkimökkejä on uutena jos jonkinlaista, säästää ainakin aikaa kun ei tarvitse kamoja etsiä ja hakea sekä suurin osa valmiiksi oikeissa mitoissa.
Toisaalta tulee edullisempi jos kaikki hakee itse ja jos aikaa on niin eihän sellaista tee kuin pari työpäivää nollasta.
projekti
Etkös sä viimekesänä tehnyt sen pihakeittiön?Niinhän se on. Mutta veikkaanpa että lähtee lapasesta tämäkin projekti.
Olen ilmoittanut. Siksipä tämä valmismökki-idea.mitäs jos vaan ilmoitat Miehekkäästi NAISvaimolle, että: ei kinosta
Juu, mutta siks just. Tais se valmistua jo etellisenä, istutushommat ja reunasepelit laitoin viime kesänä.Etkös sä viimekesänä tehnyt sen pihakeittiön?
Kun itse tekee niin saa siihen hyvin sopivan kun käyttää samoja kamoja&värejä ja muutenkin samaa tyyliä.
Olisi hyvä 5/5 ratkaisu tähänkin mutta Porissa aletaan hyperventiloimaan niin jätetään kertomatta.En mä mitään paskaa ala ostamaan.. teen sitten ite. Aina on jotain qsirojektia mikä syö aikaa esim. golffilta.
Kerro ny. Mikään ratkaisu eijjole:Olisi hyvä 5/5 ratkaisu tähänkin mutta Porissa aletaan hyperventiloimaan niin jätetään kertomatta.
lähtee lapasesta tämäkin projekti.