Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän pienempi muna kuin @Heatseeker illä.

(en ottanut suihini, kahvin vain)

50CAD4B3-6D0B-496D-A6DB-9A7F02FD919F.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jo on pieni.

Minä ondotan pääsiäisen jälkeistä aikaa. Alet taas 50-80 %, jolloin hyvä ostaa munia. Viimeksi taisin hankkia 12 mignonia ja oreo-täytteisiä munia kans jokusen paketin.

Piti yrittää syödä mahdollisimman monta mignonia kerralla, ei raaskinnut syödä kuin kolmen erissä.

Ostin landmann grillin 15v sitten, rosterista ja oli tuolloin vtun kallis. Etelleen kuin uusi, mikään ei ole mennyt rikki. Välillä pesen liuottimella ja painepesurilla. Sivukeitin löytyy, käytetty 0 kertaa.

Minä haaveilen varsi-imurista. Vaikuttaisi kätevältä kapistukselta.
Osta joku riittävän tehokas ja laadukas. Täällä oli aikaisemmin semmonen, joka ei hetken päästä imenyt enää mitään.

Enkä oo varma, miten paljon noista on loppuviimein iloa. Periaatteessa luulis olevan näppärä vetäistä tuollaisella, kun sikailee sohvalla tai kissat levittää hiekkaa, mutta ihan sama vaiva tuntuu olevan vetästä kaapista tavallinen imuri.

Osta joku riittävän tehokas ja laadukas. Täällä oli aikaisemmin semmonen, joka ei hetken päästä imenyt enää mitään.

Enkä oo varma, miten paljon noista on loppuviimein iloa. Periaatteessa luulis olevan näppärä vetäistä tuollaisella, kun sikailee sohvalla tai kissat levittää hiekkaa, mutta ihan sama vaiva tuntuu olevan vetästä kaapista tavallinen imuri.
Jeesusteipillä vaimon käsivarteen niin voi imuroida aina ees taas kulkiessa.

Itse ollut tyytyväinen Weberin kaasurilliin. Oiskohan ikää pian 10 vuotta. Käytetty kesät ja talvet.

Hinta julmetusti, mutta toimii. Saa jopa edelleen varaosia, jos ois tarve ja lisävarusteita samaan malliin saa edelleen.

Vähän toki ekana talvena virittelin, kun ei riittänyt kaasun virtaus -30 asteen pakkasella, niin poralla suutinta vähän modailin.

Edit, jo imuria ostaa niin robotti (vaiko oisko kobotti niille oikea määritelmä). Ei kai kukaan nyt enään varsihommia harrasta, jos uus pitää hankkia.

Jumankukkelis kun tekee mieli hillomunkkia. Ja orgaanisia munkkeja kanssa.

Meikäläinen haaveilee reppuimurista, mutta taitavat olla turhan tehottomia (ja kalliita).

Minä haaveilen sellaisesta imurista, joka olisi hyvä parvekkeen imurointiin.
Onko suosituksia?

Lasitettu partsi, mutta silti tulee paljon puunlehtiä ja katupölyä.

Roboa säälittää sinne laittaa imuroimaan, kun on niin älyttömän hienojakoista hiekkaa tuo katupöly.
Huolestuttaa, että se hajottaa koko laitteen, niin mieluummin hankin jonkin muun imurin partsin imurointiin.

Ei haittais yhtään, jos olisi sellainen kätevän kokoinen säilytettävä... kaappitila on jo aika tehokkaasti käytössä. 😄

Itse ollut tyytyväinen Weberin kaasurilliin. Oiskohan ikää pian 10 vuotta. Käytetty kesät ja talvet.

Hinta julmetusti, mutta toimii. Saa jopa edelleen varaosia, jos ois tarve ja lisävarusteita samaan malliin saa edelleen.

Vähän toki ekana talvena virittelin, kun ei riittänyt kaasun virtaus -30 asteen pakkasella, niin poralla suutinta vähän modailin.

Edit, jo imuria ostaa niin robotti (vaiko oisko kobotti niille oikea määritelmä). Ei kai kukaan nyt enään varsihommia harrasta, jos uus pitää hankkia.
Just vein kaatikselle pystyynruostuneen Cello-grillin.

Weberin Genesis II EP-435 tilalla. Jos viittis sitä huoltaa sit joskus. Pari kiloo sileenä kun osti hupun ja vähän tököttejä kylkeen. Luulis kyrsän maistuvan herKULLIselta.

Minä haaveilen sellaisesta imurista, joka olisi hyvä parvekkeen imurointiin.
Onko suosituksia?

Lasitettu partsi, mutta silti tulee paljon puunlehtiä ja katupölyä.

Roboa säälittää sinne laittaa imuroimaan, kun on niin älyttömän hienojakoista hiekkaa tuo katupöly.
Huolestuttaa, että se hajottaa koko laitteen, niin mieluummin hankin jonkin muun imurin partsin imurointiin.

Ei haittais yhtään, jos olisi sellainen kätevän kokoinen säilytettävä... kaappitila on jo aika tehokkaasti käytössä. 😄
Kannattaa varmaan hankkia samasta paikasta kuin telkkarikin.
Asennus kuulunee taas hintaan.

Reissuun ei pääse, niin voisi reissurahaa käyttää tommoseen.
Ristus, tässä on elämä mennyt surkeeksi haaveiluidenkin osalta.
Dyson V10 Animal ollut kohta vuoden ja ei ole kyllä moitittavaa. Keskuspölynimuri jääny työttömäksi. Akku riittää puoliteholla hyvin 90neliön putsaukseen.
Täystehoa ei tartte kuin isommille palasille.
Ei toi nyt imutehossa ihan keskarille pärjää mutta siivouksen helppous ja kätevyys on jotain ihan muuta kuin painia sen letkun kanssa.
Vahva suositus ainakin omien kokemusten perusteella.

Just vein kaatikselle pystyynruostuneen Cello-grillin.

Weberin Genesis II EP-435 tilalla. Jos viittis sitä huoltaa sit joskus. Pari kiloo sileenä kun osti hupun ja vähän tököttejä kylkeen. Luulis kyrsän maistuvan herKULLIselta.
Siinä on jo aika mörkö.

Tekee pari makkaraa itelleen niin, että jää tilaa rillata vielä pari lisää samaan syssyyn.

Weberillä kyllä mukava, kun saa lisäkampetta rahalla jos minkä moista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom