irtakk
irmeli
Voi että mä tykkäsin tuosta leffasta! Ja tykkäsin myös soundtrackista. Daft Punk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tutulla oli tuollainen.Melko paljon himotuttaisi:
Suzuki Alto 800 GA 3d 14.500 km Kats 1/2020 Hatchback 1989 - Used vehicle - Nettiauto
Nyt myynnissä Suzuki Alto 800 GA 3d 14.500 km Kats 1/2020, 14 500 km, 1989 - Kokkola. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Muistan kun olin teinipoika ja jouduin tuollaisen kyytiin. Jumalauta, että hävetti ja toivoin ettei kukaan tuttu näe.Tutulla oli tuollainen.
En muista paljon sillä ajettiin, mutta paljon.
Herrasmies kun halusi hillaa, niin istui autoon ja ajoi pohjoseen termari ja koira kyydissä. Poimi hillaa ja ajoi takaisin.
Nyt vanhemmalla iällä on käynyt niin, että itse pidän melkein omalla tavallaan tyylikkäänä - koska ruma kippo, oikeasti.Muistan kun olin teinipoika ja jouduin tuollaisen kyytiin. Jumalauta, että hävetti ja toivoin ettei kukaan tuttu näe.
Kyllä on teinin itsetunto pienestä kiinni. Onneksi enää ei tarvitse ottaa stressiä tuollaisista asioista.
ja takapenkillä
@Poppis kavereineen lähtenyt radalle.
Tutulla oli tuollainen.
En muista paljon sillä ajettiin, mutta paljon.
Herrasmies kun halusi hillaa, niin istui autoon ja ajoi pohjoseen termari ja koira kyydissä. Poimi hillaa ja ajoi takaisin.
muutama viikko vapaaherran elämää.
Eli ns. osinkovapaita
Voishan sillä tutkia. Käytän lähinnä stressileluna. Mukava rullata pitkin pöytää, hiirimattoa, paperia...
...rullata pitkin omaa reittä.
Kyllä se on taas saunaperjantai.