Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melko paljon himotuttaisi:

Tutulla oli tuollainen.

En muista paljon sillä ajettiin, mutta paljon.

Herrasmies kun halusi hillaa, niin istui autoon ja ajoi pohjoseen termari ja koira kyydissä. Poimi hillaa ja ajoi takaisin.

Tutulla oli tuollainen.

Herrasmies kun halusi hillaa, niin istui autoon ja ajoi pohjoseen termari ja koira kyydissä. Poimi hillaa ja ajoi takaisin.
Muistan kun olin teinipoika ja jouduin tuollaisen kyytiin. Jumalauta, että hävetti ja toivoin ettei kukaan tuttu näe.

Kyllä on teinin itsetunto pienestä kiinni. Onneksi enää ei tarvitse ottaa stressiä tuollaisista asioista.

Naapurilla oli tuollainen opiskeluaikoina. Neljä yli satakiloista kun oli kyydissä niin etupenkillä piti olla kummallakin luu ulkona ja takapenkillä takapaksissa.

Muistan kun olin teinipoika ja jouduin tuollaisen kyytiin. Jumalauta, että hävetti ja toivoin ettei kukaan tuttu näe.

Kyllä on teinin itsetunto pienestä kiinni. Onneksi enää ei tarvitse ottaa stressiä tuollaisista asioista.
Nyt vanhemmalla iällä on käynyt niin, että itse pidän melkein omalla tavallaan tyylikkäänä - koska ruma kippo, oikeasti.

ja takapenkillä
ashlyn-brooke-jayden-jaymes-boobs-in-car.gif

Tutulla oli tuollainen.

Faijalla oli tollanen Alto joskus työautona. Hällä oli työmatkaa 18km suunta ja aina joku 200e kottero millä suhas sitä väliä. Kova peli oli.
Muita mitä muistan niin daihatsu charmant, jonka sain omaksi noin kymmenenvuotiaana. Legendaarinen viistoperänen civic, jota lainasin 18v täytettyäni. Faija nauro aina kun penkkiin kiinni jääneiden pitkien hiusten väri vaihtu. Jumalauta kun tuli kilsoja kaikista suomi24 ja irc-galleriapanoista. Oli Corollaa, Vectraa. Ei pysy muistaan, pää tohjona viikosta.

Huomenna työ maalle. Sitten joka keväisen perinteen mukaisesti muutama viikko vapaaherran elämää.

Luvassa ainakin vähän kuorma-autohommia.

Tyylikäs peli vaikka ikää jo 15vuotta.

Voidaan niinkin sanoa.
Jos nyt ehtisi tehdä vähän lähtönopeusmittauksia, se ollut "työn alla" jostain viime kesästä asti.

Voishan sillä tutkia. Käytän lähinnä stressileluna. Mukava rullata pitkin pöytää, hiirimattoa, paperia...

Aivan liian rehellisesti kerrottu.

bijoux-indiscrets-tickle-me-tickler-ref-9777-00.jpg

...rullata pitkin omaa reittä.

:eek:

12.jpg

😬

Se tutkittavan ilme olisi monella muullakin kuin minulla varmaan just tämä -> 😬 .

🤣

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom