Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Munkkipäivä. Muistakaamme.

Kiukulta ei kyllä hommat lopu kesken. Katoava taito ja ei taida nuoria liiemmin kiinnostaa yläasteiässä vaan suunnaudutaan muihin hommiin. Tuli muuten mieleen ammattiylpeydestä, että jenkkien hitsausvideoita kun välillä katselen ajankuluksi juutuubista, niin niissä on myös hienosti se ammattiylpeys katossa. Mukavaa katsottavaa.

Harvakseltaan itsellä hitsaushommia. Ne enimmäkseen kaasulla ja TIC:llä. Puikkoo poltellaan melkein omiin harrasteisiin. Joka laatua sais enemmän harrastella, niin ei unohtuis.

Pitäis ottaa pyykinkuivausteline kainaloon ja TIC:llä nappasta yks kuivausripa kiinni, kun irtos.

Muistakaamme.

aion ajella laittomalla polkupyörällä #ajankuluksi
ej ole suunnitelmissa ruveta laittamaan heijjastimia paksurenkaiseen&kippurasarviseen

aion ajella laittomalla polkupyörällä #ajankuluksi
ej ole suunnitelmissa ruveta laittamaan heijjastimia paksurenkaiseen&kippurasarviseen
Samahan se täällä.

Valot löytyy kyllä paksurenkaisesta, tosin eteenpäin osoittava on kypärässä.

Mutta, ylinopeussakko pyörällä. Se on edelleen hankkimatta. Yrittänyt olen, mutta paikat saada on vähissä. Joutaisi kehyksiin.

18 väylää heitetty ja saunassa käyty. Kohta 4 makkaraa grilliin ja kylmä pepsi. Ja kontsolle tiedoksi, aivan vitullinen tuuli.

Juu, kävin alkuviikosta heittämässä paikallisen puiston 12 väylää. Tuuli aivan håmåna. Putista ei tullut yhtikäs mittään. Kolmesta metristä ohi.
Mutta yhdellä väylällä oli hullu suora vastatuuli niil teebird3 lensi 117m mukille.

Samahan se täällä.
mites: salkku,nne

noin.jpg

Munkkipäivä. Muistakaamme.

Kiukulta ei kyllä hommat lopu kesken. Katoava taito ja ei taida nuoria liiemmin kiinnostaa yläasteiässä vaan suunnaudutaan muihin hommiin. Tuli muuten mieleen ammattiylpeydestä, että jenkkien hitsausvideoita kun välillä katselen ajankuluksi juutuubista, niin niissä on myös hienosti se ammattiylpeys katossa. Mukavaa katsottavaa.

Harvakseltaan itsellä hitsaushommia. Ne enimmäkseen kaasulla ja TIC:llä. Puikkoo poltellaan melkein omiin harrasteisiin. Joka laatua sais enemmän harrastella, niin ei unohtuis.

Pitäis ottaa pyykinkuivausteline kainaloon ja TIC:llä nappasta yks kuivausripa kiinni, kun irtos.

Joo kyllä yleensä kun intoa vaan riittää niin kyllä hommia riittää. Esim kun halusin opetella kauhoja hitsaamaan niin soittelin itselleni viikonlopuiksi hommia ja en pyytänyt palkkaa niistä. Välillä oli hirveät väännöt työn jälkeen kun asiakas halusi maksaa ja itse olin että en halua rahaa kun halusin oppia!:LOL:

Oon mä teollista myyntiä pari vuotta tehnyt, mutta älysin onneks palata takas näihin hommiin!

Ja en siis tykkää sellasista duunari junteista, siis tiekkö sormet likasena pilluun ja puhtaana ulos- ÄIJÄILYSTÄ. :david:
BB1F0F1C-5B06-45B8-A2C6-01CD349F18D9.jpeg

Mutta yhdellä väylällä oli hullu suora vastatuuli niil teebird3 lensi 117m mukille.
Pitäs vähän testailla omaa AJ Teebirdiä, että olisko siitä käyttökiekkoa. Huusin myös näköjään huutokaupasta Star-muovisen Thunderbirdin, niin sama juttu sen kanssa.

Joko nää sait sen Undertakerin ja onko siitä kommenttia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom