Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs vähän testailla omaa AJ Teebirdiä, että olisko siitä käyttökiekkoa. Huusin myös näköjään huutokaupasta Star-muovisen Thunderbirdin, niin sama juttu sen kanssa.

Joko nää sait sen Undertakerin ja onko siitä kommenttia?

Toi gstar teebird3 on helvetin hyvä kiekko mun kädelle. Lentää suoraan ja varma fade. Ei oo koskaan karannut käsistä. Joskus lainasin kaverilta thunderbird, but en saanu liitää oikein millään. Nyt on heitto parantunu aika hyvin ni vois se olla kokeilun arvoinen. Mulla on muuten Star Riky Wysocki Dessu 165g. Löysin jostain ilman nimeä. Lentää hiton hyvin. Ehkä siks että on 10g kevyempi mitä normisti(?).

En oo saanu tilattua kiekkoja. Ei oo ehtiny. Tilannu vaan ikea: patja. Kauppakassi: ruoka. Apteekki: Lääke, Peten koiratarvike: Koiranruoka.

Pitäs varmaan itse kanssa ryhdistäytyä radalle, ponnaripää yllätti taas siinäkin kun on kuulemma sitäkin tehnyt ja ihan kivaa. Suuri vaara että tänä kesänä ranne kipeänä, friban viskomisesta.

IMG_20200403_133733.jpg

Toi gstar teebird3 on helvetin hyvä kiekko mun kädelle. Lentää suoraan ja varma fade. Ei oo koskaan karannut käsistä. Joskus lainasin kaverilta thunderbird, but en saanu liitää oikein millään. Nyt on heitto parantunu aika hyvin ni vois se olla kokeilun arvoinen. Mulla on muuten Star Riky Wysocki Dessu 165g. Löysin jostain ilman nimeä. Lentää hiton hyvin. Ehkä siks että on 10g kevyempi mitä normisti(?).

En oo saanu tilattua kiekkoja. Ei oo ehtiny. Tilannu vaan ikea: patja. Kauppakassi: ruoka. Apteekki: Lääke, Peten koiratarvike: Koiranruoka.
Mää ny nappasin Prisma-reissulta Undertakerin. Vähän ruma väri. Kohta testaamaan.

received_654151232051572.jpeg

Ricky-dessu oli mullakin kesällä hetken aikaa, kunnes hävitin reenikierroksella.. Nyt on tommonen Echostarin vähän alivakaampi dessu olemassa, mutta en oo pitäny edes mukana, kun ei oikein käyttöä.

Mää ny nappasin Prisma-reissulta Undertakerin. Vähän ruma väri. Kohta testaamaan.

katso liitettä 217130

Ricky-dessu oli mullakin kesällä hetken aikaa, kunnes hävitin reenikierroksella.. Nyt on tommonen Echostarin vähän alivakaampi dessu olemassa, mutta en oo pitäny edes mukana, kun ei oikein käyttöä.

Hyvä. Kerro sä miten lentää :D En oo käyny kolmee viikkoo liikkeissä sisällä ni ei oo voinut tarttua mitään mukaan.

Kajsnan hommat näyttää jo melkein doktorin eväille, enään roiskeläppä Aji cristalilla uupuu.

Ja kanttiinin munkki.
Sorrentosta pizza ruokana tänään. 5/5. Munkkia ei.
mikä tuo väline on

pelottaa
Voishan sillä tutkia. Käytän lähinnä stressileluna. Mukava rullata pitkin pöytää, hiirimattoa, paperia tai omaa reittä.
Kajsna muistaa laittaa "PepsiMaxi"-pullon lattialle pöydänjalan viereen asiakkaan ollessa läsnä.
Perhana, selvästi vielä koulutus vaiheessa.

Eipä ole meikäläisen leipomia sämpylöitä ikinä haukuttu näillä sanoin kuin äsken: "Noi sun sämpylät on ihan hyviä, mutta mä olisin halunnut sellaisia kotitekoisen oloisia vähän tiiviimpiä. Tuollaisia mitä nyt teit, olisin voinut ostaa leipomosta."

En sitten tiedä miten tämä pitäisi ottaa. Loukkaantua siitä ettei kelpaa vai olla mielissään ettei osaa leipoa huonosti? Vähän sama kun vaimo sainoisi, että sulla on paljon isompi muna kuin naapurin Pentillä.

^Vähän kyllä enemmän tuo kuulostaa siltä, että Pentillä ois ollut isompi muna vaikka toki sunkin oli 'ihan ok'.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom