Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään alko taas seittemän yövuoron putki (ja yks vuoro aina 12h kerrallaan). Kaverit soittelee kännis festareilta, kivaa... Noh, enää 2,5h ja pääsöö eres nukkumaan :zzzz:
 
Klo 1.42 ja kaikki hyvin. NuG pitäs mennä mut ei jaksa viel eka pitää syödä jotai. Pitää valvoo et huomen jaksaa nukkuu myöhää. Ku ei pääsee reenaileekaa ku sali o kii:curs:
 
jösses..tuli vedettyy niin tiukat mätöt ja et tipahdin tohon sohvalle ja heräsin äsken :-DD no lisää ruokaa ja sängyn puolelle
 
Night is the black canvas in which you paint your dreams.

Unet. Nuo pienet palaset helvettiä. Kuinka niitä vihaankaan.
 
yövuorossa pakkista selailen.. tuntuu että on käyny jo kaikki osiot läpi monta kertaa.

väsymys, vielä 4tuntia ja pääsee kotiin nukkumaan
 
Jaahas, josko sitä kohta nukkumaan menisi. Suht rauhallinen juhannus tuli vietettyä :). Ei vaan perkele vielä meinaa väsyttää kun tuli juotua kahviakin vielä tossa aika myöhään :hyper: . Mutta kaikella on aikansa, niin myös valvomisella...
 
Välillä vähän hämärtyy tää yö:n määritelmä kun tekee palkkää yövuoroa. Tää on nyt niinkuin mun iltaa, kun ei sitä osaa heti duunin jälkeen mennä koisaan, eikä oikeestaan huvittakkaan. Tulpat korviin ja pimennysverho eteen, siitä alkaa mun "yö" yleensä klo7-9.
 
Jaahas, kahdeksalta vasta pitäis olla töissä ja ihan virkkuna tässä jo olis. Ei enää malta nukkuakaan, kun kesäloma lähenee.:) Aamukahvi odottaa keittimessä, tästä se aamu alkaa!:haart:
 
Olen todennut yöajan parhaimmaksi vaihtoehdoksi ajella työmatkat. Puoli tuhatta kilometriä taittuu uskomattoman nopeasti tyhjällä tiellä.
 
Tänään alko taas seittemän yövuoron putki (ja yks vuoro aina 12h kerrallaan). Kaverit soittelee kännis festareilta, kivaa... Noh, enää 2,5h ja pääsöö eres nukkumaan :zzzz:

Kaikki kiva loppuu aikanaa, mutta niin myös onneksi kaikki huono. Enää reilut 5 tuntia ja lomille...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom