Eikös siinä listassa ollu sementti mainittuna?Meinaat veivata itse sementin?
Jos parilla myllyllä pärjää niin viitsin tehdä itse mutta isommat aina valmiina autolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siinä listassa ollu sementti mainittuna?Meinaat veivata itse sementin?
Jos parilla myllyllä pärjää niin viitsin tehdä itse mutta isommat aina valmiina autolla.
No voihan vittu, mun piti erikseen vielä miettiä että kirjoitan betoni kun arvasin että joku puuttuu.Eikös siinä listassa ollu sementti mainittuna?
Mä jouduin jättämään auton kilsan päähän kun en päässyt mäkeä ylös, tosin ei sieltä tullut ylös reittiliikenteen linja-autokaan ei sen puoleen.
Jenkeissähän ammutaan keskimäärin joku sata ihmistä päivässä, nuo voineet vähentyä huomattavastikkin.
#kesärenkaat
Mistä tämä tilasto on? Jenkeistä?Tää on niin huikea tilasto, että pakko laittaa tännekin:
katso liitettä 217113
Mistä tämä tilasto on? Jenkeistä?
Taitaa olla paras laittaa kohta firman sivut hetkeksi kiinni kun tuntuu että vain hölmöt on kyselemässä tyhmiä, perkele.
Normaalisti just noin mutta kun nyt on pelkästään sitä ihan kuraa joihin on periaatteessa ihan turha edes vastata kun tietää valmiiksi ettei sieltä tule kuin korkeintaan joku todella outo vastaus.Normityöpäivä kun tuon seasta yrittää löytää sitä tilausta.
Ei kai tuossa mitään nauramista ole. Mulla oli J5 vanhassa duunissa ja niissä oli ainakin käsittämättömän hyvä akku. Varmaan toiminnallisuudetkin riittää peruskäyttöön aivan hyvin.saako samsung J6 (naurakaa vaan)
Pääasiassa puhelut ja wa, satunnaisesti tekstarit ja messengeri sekä tietysti kalenteri. Siinä ne tärkeimmät mihin tarvii tai no tärkein ehkä että on tukiasema josta yhteydenjako telkkaa, läppäriin ja pleikkaan.Ei kai tuossa mitään nauramista ole. Mulla oli J5 vanhassa duunissa ja niissä oli ainakin käsittämättömän hyvä akku. Varmaan toiminnallisuudetkin riittää peruskäyttöön aivan hyvin.