Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on niin huikea tilasto, että pakko laittaa tännekin:
EUSDIfuXYAIhgdd.jpg

On tosta varmaan aika iso osa liikennekuolemia.
Mutta tuhansia ihmisiä viikossa vähemmän kuolee.
Lisäksi ihmiset lockdownissa eikä muuta tekemistä kuin se.

Tästähän seuraa väestöräjähdys! =D

Jenkeissähän ammutaan keskimäärin joku sata ihmistä päivässä, nuo voineet vähentyä huomattavastikkin.

Jenkeissähän ammutaan keskimäärin joku sata ihmistä päivässä, nuo voineet vähentyä huomattavastikkin.

Varmaan just väkivaltaiset kuolemat toinen mikä vähenee. Paitti mitä sitten tapahtuu jos ghettojengiltä loppuu kama oikeasti lockdownissa, voi alkaa käppyrä nousemaan taas, kun sitä on saatava jostain vaikka henki lähtis.

Taitaa olla paras laittaa kohta firman sivut hetkeksi kiinni kun tuntuu että vain hölmöt on kyselemässä tyhmiä, perkele.

Aina kun pallolle saadaan jotain normaalista poikkeavaa pöhinää, jenkkilässä tekee raudat kauppansa.
NRA:n tilastot näytti että maaliskuussa oli myyty 2,5miljoonaa kappaletta.

Normityöpäivä kun tuon seasta yrittää löytää sitä tilausta.
Normaalisti just noin mutta kun nyt on pelkästään sitä ihan kuraa joihin on periaatteessa ihan turha edes vastata kun tietää valmiiksi ettei sieltä tule kuin korkeintaan joku todella outo vastaus.

Tää kuuluisi varmaan tyhmien kysymyksien kerhoon mutta... saako samsung J6 (naurakaa vaan) luurilla tehtyä kuva kuvalta videota? Tai onko sellaista äppiä jolla onnistuisi?
Joskus junnuna tehtiin ihan oikealla kaitafilmikameralla animaatioita itse ja nyt sattuneesta syystä tässä olisi aikaa tehdä ja saisi hyvää viihdettä :)

Ei kai tuossa mitään nauramista ole. Mulla oli J5 vanhassa duunissa ja niissä oli ainakin käsittämättömän hyvä akku. Varmaan toiminnallisuudetkin riittää peruskäyttöön aivan hyvin.
Pääasiassa puhelut ja wa, satunnaisesti tekstarit ja messengeri sekä tietysti kalenteri. Siinä ne tärkeimmät mihin tarvii tai no tärkein ehkä että on tukiasema josta yhteydenjako telkkaa, läppäriin ja pleikkaan.
Akku toimii joo ihan hyvin ja ei ole mun käytöllä koskaan loppunut kun ennakoi latauksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom