Käytiin ihan vaan pidempi lenkki ja leikkarihetki, kaikilla oli varmasti hyvässä kelissä kivaaNo ensimmäisenä heivaat sen naisihmisen matkasta. Sen jälkeen kaikki rullaa tosi mukavasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytiin ihan vaan pidempi lenkki ja leikkarihetki, kaikilla oli varmasti hyvässä kelissä kivaaNo ensimmäisenä heivaat sen naisihmisen matkasta. Sen jälkeen kaikki rullaa tosi mukavasti.
Aikoinaan nuorena poikana yhen oppilaitoksen terveydenhoitajalla oli kyllä aika hyvin voideltuna aina kulloinenkin suosikkilääkitys. Nimim. kaverilta kuulin, muutaman päivän jatkuneeseen korkeaan kuumeeseen "hiero otsaa mobilatilla"."Eli mistähän mahtaa johtua" "kipu 3mm siitä tuonnepäin" "arvauskeskuksessa sanottiin että lepää ja ota buranaa"
Niin, väkertää vaan vähän isomman magnetronin, ei kai se sen kummempaa ole. Ja sit vaan sädettä pönttöön!Oliko niin että mikrosta voi rakentaa hitsauskoneen...onnistuisiko toisinpäin, eli hitsauskoneesta mikroaaltouuni.
Tekisi kyllä mieli ostella kaikenlaista. Mutta ensin tarvitsisi paikan niille.
Veikkaus saisi sponssata tänään. Tai perjantaina isosti.
Tuli vastaan joskus joku viritelmä jostain päin maailmaa, missä joku pelle peloton teki vetyä itse. Ei siinä vielä mitään, mutta kun paineisti sitä jollain kotitekosella vehkeellä.Sit vaan vety myyntiin
Jottain ilmaushommia.Niin, väkertää vaan vähän isomman magnetronin, ei kai se sen kummempaa ole. Ja sit vaan sädettä pönttöön!
Löytyhän se. Eräs elämääni helpottanut kapistus, jonka joskus väkersin. Homma sujuu leikiten, kun yleensä tarvii kaksi immistä.
katso liitettä 217105
Näin maallikkona väittäisin, että asiakas oli oikeassa. Ainakaan en oo kuullu, että kellään se kipulääke ois auttanu kivun alkuperäiseen syyhyn.Kävinkin tänään rakentavaa keskustelua kipulääkkeistä. "En käytä, ei ne auta!"
Kipulääkkeen tarkoituksena lievittää kipua. Tälleen tiivistetysti.Näin maallikkona väittäisin, että asiakas oli oikeassa. Ainakaan en oo kuullu, että kellään se kipulääke ois auttanu kivun alkuperäiseen syyhyn.
Juur näin.Jottain ilmaushommia.
Pekonia, munakokkelia, lihapullia, pikku pasteijoita, salaattia, puuroa, hedelmäsalaattia, pannukakkua, appelsiinimehua, kahvia, suklaatia!
Näin maallikkona väittäisin, että asiakas oli oikeassa. Ainakaan en oo kuullu, että kellään se kipulääke ois auttanu kivun alkuperäiseen syyhyn.
Mulla meni tää viimeöinentyönantajan vaihto niin, etten kerenny pitää edellisessä lomia, ku vain 10 kk. Epäilin, ettei uus pysty siihen, tähän eikä tuohon, edes tuntipalkkaan, jne. Ny tupsahteli lomarahat edellisestä ja tulevaksi silti sovittu muuan viikko lomia uuessa erillisellä sopparilla. Jos ne haluaa töihin, ne haluaa töihin, loppu on neuvottelukysymys.Mulla on itseasiassa sellainen vääntö, että palkallisia lomia 1,5vko isyysloma, 1vko talviloma ja 4vko kesäloma. Ja tuliko vielä ansaittua seuraava talviloma nyt huhtikuussa(?) hä.
Yhdestä firmasta soittelivat että olisinko käytettävissä, sanoin että jos paketti ok niin olen. Sovittiin että jos päättävät ottaa niin elokuussa töihin. Lupasivat ilmoittaa ennen pääsiäistä. Mulla 2kk irtisanomisaika. Jos päästään sopimukseen niin se on moro ja vähintään pari kk lomaa ennen elokuuta. Jos koronatkin hellittelis sitte.
Teidän syntienne takia maailma kärsii.