Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostaa ne synnit mistä maailma ei kärsi. En tosin lupaa lopettaa niitä mistä kärsii.

Itse hartaana luterilaisena teen syntiä sillä iesus on ne kuolemallaan sovittanut. Emme halua, että hän turhaan kuoli.

Muutenkin hyvää ristinuskossa on että käskyjä mitä noudattaa on vaan kymmenen, huonoa että huorin on vieläkin kiellettyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selvis röökinpolttelijakin, olin ite tossa ulkona meidän ikkunan vieressä vapottelemassa ja viereen putos käryävä tumppi ja siinä maassa helvetisti tumppeja. Meidän yläpuolella ikkunalla joku ämmä istui ja siellä se vetelee ja heittelee ulos tumpit. En nyt alkanut mesoomaan sille, vaan ilmoitan huomenna citykodille, että heittää sen ämmän ulos ja pistää sen 500 euron sakon mitä niillä säännöissä on.

Ei vaikuttanu kellojen kääntö tänä vuonna tavalliseen tapaan. Entistä aikaisemmin rupeaa vaan illalla väsyttämään. Eilenkin punkassa (uutta aikaa) klo. 22:30 ja unessa hetken päästä. Ja ihan kohtuullisen pirteänä pystyyn klo. 07:15. Vois aloitella hommia jo vähän aikaisemmin.

Me siirryttiin koronan vuoksi just samana maanantaina kun kelloja oli käännetty, niin tekemään työpäivää joka alkaa tunnin myöhemmin, eli +-0 ehkä siksi tuntui että pääs helpolla! =) Tosin huomaan että ilta tulee tosi yllättäen päälle, yhtäkkiä se on 21 ja kotona viel täys tohina päällä... Toki likkakin kun on kotona "opiskelemassa" niin noi rytmit vähän venyy ja paukkuu.

Minä nukahdin joskus 22:00, ylös 06:30. Väsymys on infernaalinen.

Edelleen jotain kevyttä lenssua päällä. Koirien kanssa kevyellä kävelylläkään ei pärjää koko matkaa nenähengityksellä, vaan joutuu kerään kärpäsiä herkästi.

Uskoisin olevan normiflunssaa, mutta toisaalta, jos näin kevyesti pääsee, toivon että saan immuniteetin siihen moderniin ruttoon ennemmin.

Ei oo meikäläisellä kovin kovaa luottoa siihen, että ois korona mennyt parilla aivastuksella :D Tiedä sitten.. harvoin tuota on ns. kunnolla kipeä. Kova yskä loppui samalla, kun lopetti röökinpolton ja influenssaa en ole tietääkseni koskaan sairastanut, vaikka joskus harvoin on kuumetta ja jotain kolotuksia ollut.

Tekisi kyllä mieli ostella kaikenlaista. Mutta ensin tarvitsisi paikan niille.

Tilattu juuri: mönkijän peräkärry
Viikonloppuna tilaukseen mm.: kasa sahatavaraa, kiuas, sementtiä, betonirautoja, hiekkaa, soraa+ varmaan tulee jotain muutakin mieleen kun ostoskoria kasaa.
Säilytystila: pitäisi riittää.

Tilattu juuri: mönkijän peräkärry
Viikonloppuna tilaukseen mm.: kasa sahatavaraa, kiuas, sementtiä, betonirautoja, hiekkaa, soraa+ varmaan tulee jotain muutakin mieleen kun ostoskoria kasaa.
Säilytystila: pitäisi riittää.
Meinaat veivata itse sementin?
Jos parilla myllyllä pärjää niin viitsin tehdä itse mutta isommat aina valmiina autolla.

Meinaat veivata itse sementin?
Jos parilla myllyllä pärjää niin viitsin tehdä itse mutta isommat aina valmiina autolla.

Siltä osin ei ole isoa projektia vaan ainoastaan pientä piharakennuksen sokkelikorjausta ja lisäpilaria, joten tässä kyllä pärjätään käsipelillä vallan mainiosti. Toivottavasti ainakin, eihän minulla taas ole mitään oikeaa ideaa mitä olen tekemässä, mutta kun vain alkaa puuhaamaan niin joko helpomman tai vaikeamman kautta syntyy yleensä aina jotakin valmista.

Moneen pikkuprojektiin vain tarvitsee vähän kaikkea ja kun pitkän puutavaran rahti ei ole ihan ilmaista, niin sama tilata sitten samassa kuormassa kerralla suunnilleen kaikki sälä, mitä lähiaikoina tarvitsee.

e. en siis ole rakentamassa saunaa, vaikka sellaisenkin johtopäätöksen voisi tuosta listasta ehkä tehdä. Sauna on jo ja vaatii vain pientä huolenpitoa.

Siltä osin ei ole isoa projektia vaan ainoastaan pientä piharakennuksen sokkelikorjausta ja lisäpilaria, joten tässä kyllä pärjätään käsipelillä vallan mainiosti. Toivottavasti ainakin, eihän minulla taas ole mitään oikeaa ideaa mitä olen tekemässä, mutta kun vain alkaa puuhaamaan niin joko helpomman tai vaikeamman kautta syntyy yleensä aina jotakin valmista.

Moneen pikkuprojektiin vain tarvitsee vähän kaikkea ja kun pitkän puutavaran rahti ei ole ihan ilmaista, niin sama tilata sitten samassa kuormassa kerralla suunnilleen kaikki sälä, mitä lähiaikoina tarvitsee.

e. en siis ole rakentamassa saunaa, vaikka sellaisenkin johtopäätöksen voisi tuosta listasta ehkä tehdä. Sauna on jo ja vaatii vain pientä huolenpitoa.
Meinasin vaan että aiotko valaa lattian sinne rakennukseen.
Tosin yhden lattian kun valaa myllyllä käsipelin niin se menis ihan kuntoilusta!

#kesärenkaat

0390D7AE-54A0-4A89-BEEA-E8397B18BB9F.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom