Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moneen pikkuhommaan riittää sellanen patteripyörösaha ja saa liikuteltua eikä vie tilaa.
kävin saunassa, join sielä 0,33 litraa keskiolutta
nautin siitä
pieni annoskoko
paisto.
Jo tässä vaiheessa voidaan sanoa, että jäsen futher laittoi tämän illan asiallisimman kuvan.
Lipittelin tuon yhden oluen niin meni into siihenkin touhuun. Kahvia tekisi mieli, mutta nukkuminen voittaa himon.
Oli muuten silmäkarkkia kummallekkin sukupuolelle/seksuaaliselle suuntautumiselle (tai ainakin heteromiehille, muista en voi olla varma):
Cirkacuba - kuubalaista viihdettä
Kuubalainen viihdeshow toi Pariisiin 50 akrobaattia, tanssijaa ja muusikkoa.Tarjolla on taidokas, värikäs ja elämäniloinen sirkusmusikaali.areena.yle.fi
Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä . Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla. Omat suosikit genrestä:Blanc on ihanaa
Joko saan avata oluen? Olin eilen ihan ilman (eli pieni tilkka pahaa punkkua).
Töitäkin on tehnyt 7,5h.
Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä . Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla.
Minä alan olla liian syvällä kpop-maailmassa. Oivoi.
Isompiakin urakoita tehnyt käsipyörösahalla, pitkiin/tarkkoihin vetoihin ohjurit puristimilla.Minun tarpeisiin halvin on täysin riittävä. Mutta melkein mielummin haluan sen pöytäsirkkeli, luotan ehkä siihen paremmin että lankkuun saa suoraa sahausta. Pitkittäin.
Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä . Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla. Omat suosikit genrestä:
- La Trappe Witte
- St. Bernardus Wit
- Blanche De Namur
Makuasioitahan nämä, mutta minulla tietty se oikea maku. Nyt kun puheeksi tuli, taidan korkata olusen. Raportoin lajikkeen myöhemmin.
Kuorma-auton lavaan sahasin 22mm paksua filmivaneria pyörösahalla, oli ohjuri puristimilla ja vedon pituus koko levyn mitta.Isompiakin urakoita tehnyt käsipyörösahalla, pitkiin/tarkkoihin vetoihin ohjurit puristimilla.
Paitsi jos ollaan samassa tilassa ilman muuta juotavaaOkei otan ylös noi.
Ei se oo sulta pois jos mä siitä oluesta tykkään