Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Futher, nyt sanon kun muistan mutta sä näytät ihan Esko Eerikäiseltä!

Ettei vain....?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moneen pikkuhommaan riittää sellanen patteripyörösaha ja saa liikuteltua eikä vie tilaa.

Minun tarpeisiin halvin on täysin riittävä. Mutta melkein mielummin haluan sen pöytäsirkkeli, luotan ehkä siihen paremmin että lankkuun saa suoraa sahausta. Pitkittäin.

tunnustus: @Doctor feelgood & muut ystävät ja irma

kävin saunassa, join sielä 0,33 litraa keskiolutta
nautin siitä

syy: massiivisen ulkoilusession #ajankuluksi jälkeen oli niin huutava nälkä, etten uskaltanut lauteille ilman ravitsevaa juomaa

nyt: ruuan valmistuksen pariin & syömisen

pieni annoskoko

on tullut testattua, ja:
henkilökohtaiselle Minälle 05 on liikaa saunasessioon, 033 on parempi

lisäys: olut pitää myös olla kolmentolpan tuote

Lipittelin tuon yhden oluen niin meni into siihenkin touhuun. Kahvia tekisi mieli, mutta nukkuminen voittaa himon.

Oli muuten silmäkarkkia kummallekkin sukupuolelle/seksuaaliselle suuntautumiselle (tai ainakin heteromiehille, muista en voi olla varma):

Lipittelin tuon yhden oluen niin meni into siihenkin touhuun. Kahvia tekisi mieli, mutta nukkuminen voittaa himon.

Oli muuten silmäkarkkia kummallekkin sukupuolelle/seksuaaliselle suuntautumiselle (tai ainakin heteromiehille, muista en voi olla varma):

Käytiin joskus Havannassa Tropicana cabareessa. Näppärästi lipun hintaan kuului iso leka rommia/pöytä (4hlö).

Blanc on ihanaa :heart:

Joko saan avata oluen? Olin eilen ihan ilman (eli pieni tilkka pahaa punkkua).

Töitäkin on tehnyt 7,5h.
Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä 😇. Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla. Omat suosikit genrestä:

- La Trappe Witte
- St. Bernardus Wit
- Blanche De Namur

Makuasioitahan nämä, mutta minulla tietty se oikea maku. Nyt kun puheeksi tuli, taidan korkata olusen. Raportoin lajikkeen myöhemmin.

Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä 😇. Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla.

Korianterijuoman vertaaminen oikeisiin oluisiin tuntuu melko rienaukselta.

Minä alan olla liian syvällä kpop-maailmassa. Oivoi.

Kokeile naapurimaan ylvästä menneisyyttä.

Onko koronan aiheuttamaa nousua?

Liitteet

• kävijät 2.PNG
    kävijät 2.PNG
    73,4 KB · Katsottu: 117
Minun tarpeisiin halvin on täysin riittävä. Mutta melkein mielummin haluan sen pöytäsirkkeli, luotan ehkä siihen paremmin että lankkuun saa suoraa sahausta. Pitkittäin.
Isompiakin urakoita tehnyt käsipyörösahalla, pitkiin/tarkkoihin vetoihin ohjurit puristimilla.

Voi olla paha virhe, mutta on oltava Blancista vähän eri mieltä 😇. Ihan janojuomana kesällä menee jotenkin. mutta tommosta belgi-vehnä tyyppistä on niiiiin monta parempaa. Tota tosin helposti saatavilla. Omat suosikit genrestä:

- La Trappe Witte
- St. Bernardus Wit
- Blanche De Namur

Makuasioitahan nämä, mutta minulla tietty se oikea maku. Nyt kun puheeksi tuli, taidan korkata olusen. Raportoin lajikkeen myöhemmin.

Okei otan ylös noi. 🧐

Ei se oo sulta pois jos mä siitä oluesta tykkään 😙

kuvassa a-alue missä olen nauttinut ainoan hanablankin, maistui
siitä intoutuneena ostin tuotetta kotiin, ei maistunut

51260F5B-A578-410C-BC7D-4818950A1E4B.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom