kuvassa a-alue missä olen nauttinut ainoan hanablankin, maistui
Minulla, arvatkaas missä pubissa? No okei, se oli pullossa, mutta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuvassa a-alue missä olen nauttinut ainoan hanablankin, maistui
Mä oon puolet pienempi, ja mulla ei oo niin rumat korvat.Futher, nyt sanon kun muistan mutta sä näytät ihan Esko Eerikäiseltä!
Ettei vain....?
Mä oon puolet pienempi, ja mulla ei oo niin rumat korvat.
e. Mutta kiitos nyt, onhan tuo jonkinlainen upgrade Pyhimyksestä. Kai..
Kuorma-auton lavaan sahasin 22mm paksua filmivaneria pyörösahalla, oli ohjuri puristimilla ja vedon pituus koko levyn mitta.
Onnistui ihan hyvin.
Minälle 05 on liikaa saunasessioon, 033 on parempi
No saishan tuollasen käsisirkkelin kyllä melkolailla halvemmalla jostain piltemasta.. hmm..
Miten sitä kolmannen illan festaripanoa pitää simuloida kämpillä?Muuten, jos Provinssi peruuntuu nii otetaan etäfestarit täällä!
Kuka halpa ostaa, se paska saa.
Henk koht sahasin Makitalla, oli kyllä vtun hyvä. Ei oma.No saishan tuollasen käsisirkkelin kyllä melkolailla halvemmalla jostain piltemasta.. hmm..
Sekin nähty että halpis työkalu hajoaa ennenkuin homma tehty.Tsek. Tosin tähän kaks kertaa vuoteen käyttöön paskakin kelpaa.
Mulla on Ryobia, ei kallein eikä paras, mutta rajallisella budjetilla satunnaiskäyttöön ok.Henk koht sahasin Makitalla, oli kyllä vtun hyvä. Ei oma.
Sekin nähty että halpis työkalu hajoaa ennenkuin homma tehty.
Joo, mulla oli yksi Einhell rälläkkä - valehtelematta kesti vajaan 10 min.Sekin nähty että halpis työkalu hajoaa ennenkuin homma tehty.
Mulla on Ryobia, ei kallein eikä paras, mutta rajallisella budjetilla satunnaiskäyttöön ok.
Porakone, mutterinväännin, trimmeri, pyörösaha, hiomakone, pistosaha ja lamppu ainakin.