vokot
asiallista keskustelua, Onely
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otin myös välipalaksi työn jälkeen pari ruisleipää voilla. Erinomainen eväs.#riittävästivoita
Ei oo.. täytyy ottaa kuunteluun.Muut täällä vaikuttaa kuuntelevan enemmän örinää ja synkistelyä, mutta onko @futhermucker tää tuttu levy?
Bändihän on tunnettu lähinnä trashista, mutta tällä on pari ihan hienoa balladia plus muutenkin asteen popimpaa / melodisempaa menoa.
Lumitöitä, 10 metriä.
katso liitettä 216849
Tiedustelutehtävissä. Kartoittaa vähän maastoa jos joudutaan koukkaamaan sivustaan.Ei taida joksu olla Pirkanmaalla, kun lumitöitä tekee
Helppo rata ja melkolailla samat tavoitteet kun sulla. Heitto on nyt 70-80m se pitäisi saada 100m. Ei oo paljon treenattu, pelattu vaan. Suoraan autosta avaukseen jne.
Ei aivan.Ei taida joksu olla Pirkanmaalla, kun lumitöitä tekee
No juuri tätä. Pitänee tehdä jo pientä tiedustelua.Tiedustelutehtävissä. Kartoittaa vähän maastoa jos joudutaan koukkaamaan sivustaan.
Itellä Udiscin mukaan maksimi jotain 110m. Pitää olla kiekkokin oikea ja saada lähteen vähän ylikääntävänä, eikä tosiaan nyt talvikeleillä.Mulla lentää hyvällä säällä 120m ja 100m on aika perus.
Tiedustelutehtävissä. Kartoittaa vähän maastoa jos joudutaan koukkaamaan sivustaan.
Arvasin!Mulla lentää hyvällä säällä 1,20m ja 1,00m on aika perus. Mut ei oo sillä päässyt tavoitteisiin vielä. Kulliakin oon veivannut kotona aika paljon.
Muuten kun repäs avauksen, niin tuntu kuin käsi olisi irronnut.
Ei tietenkään!
Arvasin!
Juu. Kyllä näin on. Tavoitteena saada avaukset tänä kesänä aina ilmassa tonne +200 metriin. Isolla pyssyllä.Voihan se kiekko lentää vaikka 200m, mutta vain yksi voi olla stroke master!
Juu. Kyllä näin on. Tavoitteena saada avaukset tänä kesänä aina ilmassa tonne +200 metriin. Isolla pyssyllä.
Haasteeksi irmalle käyttää termiä "antenniosasto" jossain koulutyössä.
540m oon pisimmillään päässy koettaan. Semmoseen ison appelsiinin kokoiseen maaliin vielä osui toistettavasti. Isolla pyssyllä.Juu. Kyllä näin on. Tavoitteena saada avaukset tänä kesänä aina ilmassa tonne +200 metriin. Isolla pyssyllä.
Ja päämajassa ladataan a-tarvikkeita jo täyttä häkää.
Molemmat tsek.Onhan vessapaperia vielä tarpeeksi kaikilla?