Vaikutus olis varmaan sama, kun alkaisin viljelemään työmaan huumoria täällä tai yleisillä paikoilla. Ei toimisi.
Osa ymmärtää, loput pahastuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikutus olis varmaan sama, kun alkaisin viljelemään työmaan huumoria täällä tai yleisillä paikoilla. Ei toimisi.
On, mutta huoli on suuri kun ei ole löytynyt valion Aino ihana maitosuklaa jäätelöä, joutunut ostamaan karpalo kinuski jäätelö sen sijaan. Onneksi etäduunit mahdollistaa enemmän herkuttelua. Omarmunkkejakin piti ostaa 2 kpl kun lähikauppa on pakannut valmiiksi hygienia syistä ne.Onhan vessapaperia vielä tarpeeksi kaikilla?
Kysyjä huomioiden joko jännetuppitulehdus tai tenniskyynärpää.Mikä se tulehdus oli nimeltään kun vetää oikein vitullisen treenin ja tarvitsee ihan sairaalakeikan pahimmillaan?
Tällä kertaa en ole edes mutta joku tyyppi silloin veti esim. Miken kanssa jonkun helvetinmoisen jalkatreenin ja sehän oli sitten tiputuksessa ja oli lähellä ettei joutunut avaamaan koipia.Kysyjä huomioiden joko jännetuppitulehdus tai tenniskyynärpää.
Onhan vessapaperia vielä tarpeeksi kaikilla?
Viimeistä viedään.
540m oon pisimmillään päässy koettaan. Semmoseen ison appelsiinin kokoiseen maaliin vielä osui toistettavasti. Isolla pyssyllä.
Sä ilmeisesti tykkäät elää vähän vaarallisesti.
Jos mä osun rynkyllä 150m päästä tauluun niin pidän tuota uskottavana ns. ammattilaiselta.
Ei, vaan 10 laukausta kulmaminuutin kokoiseen maaliin, joka on tuolta etäisyydeltä n.15cm.540m appelsiiniin kahdesti? Hyvä kaukoputkikin täytynyt olla. Ootko nyt ihan varma asiasta vai crowmooret päässä jo? :-) Millä setillä tuo tehty?
Sama täällä. Mulla on myös vuosien kokemus tällaisesta läheisellä.Ah, viimeistä tehtävää syömishäiriöistä viedään. Vaikka mt-puoli kiinnostaa erittäin paljon, niin anorektikkotytöt tai -pojat on kyllä semmonen ryhmä, johon mulla ei millään riitä kärsivällisyys. Yhden päivän olen ollut katsomassa, kun ruokaa pyöritellään lautasella ja aarrhhrhrhrhhrhrhhghhghghghghghghghgh!
Ei, vaan 10 laukausta kulmaminuutin kokoiseen maaliin, joka on tuolta etäisyydeltä n.15cm.
Tähtäimenä Schmidt und Bender, ase Sako TRG.
Ah, viimeistä tehtävää syömishäiriöistä viedään. Vaikka mt-puoli kiinnostaa erittäin paljon, niin anorektikkotytöt tai -pojat on kyllä semmonen ryhmä, johon mulla ei millään riitä kärsivällisyys. Yhden päivän olen ollut katsomassa, kun ruokaa pyöritellään lautasella ja aarrhhrhrhrhhrhrhhghhghghghghghghghgh!