Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan vessapaperia vielä tarpeeksi kaikilla?
On, mutta huoli on suuri kun ei ole löytynyt valion Aino ihana maitosuklaa jäätelöä, joutunut ostamaan karpalo kinuski jäätelö sen sijaan. Onneksi etäduunit mahdollistaa enemmän herkuttelua. Omarmunkkejakin piti ostaa 2 kpl kun lähikauppa on pakannut valmiiksi hygienia syistä ne.

Kysyjä huomioiden joko jännetuppitulehdus tai tenniskyynärpää.
Tällä kertaa en ole edes mutta joku tyyppi silloin veti esim. Miken kanssa jonkun helvetinmoisen jalkatreenin ja sehän oli sitten tiputuksessa ja oli lähellä ettei joutunut avaamaan koipia.

Ah, viimeistä tehtävää syömishäiriöistä viedään. Vaikka mt-puoli kiinnostaa erittäin paljon, niin anorektikkotytöt tai -pojat on kyllä semmonen ryhmä, johon mulla ei millään riitä kärsivällisyys. Yhden päivän olen ollut katsomassa, kun ruokaa pyöritellään lautasella ja aarrhhrhrhrhhrhrhhghhghghghghghghghgh!

Kyllä jaappanialaiset osaa tehdä pelejä. Tässäkin kuljetetaan semmosta isotissistä ja hyvin pienishortsista misua seikkailun kautta paratiisiin. Mimmillä on tietenkin myös hirveät supervoimat, joita voi käyttää taisteluissa. 55h viikkoon mittarissa. 6 / 5.

Döner Iskender, 2 / 5. Kaikki ui jossain lääryssä ja liha oudon makuista.

Marabou Japp, 2 / 5. Liian makeaa.

Jos mä osun rynkyllä 150m päästä tauluun niin pidän tuota uskottavana ns. ammattilaiselta.

Joo ei se 150m helppoa ollut. Meillä kun oli se testi(kuntsari)päivä niin se joukkueen hidasälynen kadotti telttapatjansa matkalla, kun alikessut poistutti taakse metikköön matkalla muutaman kerran. Siihen aikaan kiusaaminen oli pop. =D Niin sit kun päästiin ampumaradalle ja "telttapatjat eteenne laskekaa" niin tää yks jäi raapimaan päätä. No nehän kessut hermostu, ensin juostiin hakemaan se patja jostain 2km päästä sitten alettiin punnertaa kun tolleen (kaikki) mokattiin että yks hukkas telttapatjan, niin punnerratte niin kauan että kaikilla kädet tärisee ja kukaan ei saa kuntsaria. Aikamoiset punnerrusharjotukset oli ennen sitä ammuntaa. Yks sai silti kuntsarin, en minä.

540m appelsiiniin kahdesti? Hyvä kaukoputkikin täytynyt olla. Ootko nyt ihan varma asiasta vai crowmooret päässä jo? :-) Millä setillä tuo tehty?
Ei, vaan 10 laukausta kulmaminuutin kokoiseen maaliin, joka on tuolta etäisyydeltä n.15cm.

Tähtäimenä Schmidt und Bender, ase Sako TRG.

Ah, viimeistä tehtävää syömishäiriöistä viedään. Vaikka mt-puoli kiinnostaa erittäin paljon, niin anorektikkotytöt tai -pojat on kyllä semmonen ryhmä, johon mulla ei millään riitä kärsivällisyys. Yhden päivän olen ollut katsomassa, kun ruokaa pyöritellään lautasella ja aarrhhrhrhrhhrhrhhghhghghghghghghghgh!
Sama täällä. Mulla on myös vuosien kokemus tällaisesta läheisellä.
Toinen ryhmä jonka kanssa ei kärsivällisyys ja ymmärrys riitä on masentuneet. Tai ne on mulle se pahin.

Ei, vaan 10 laukausta kulmaminuutin kokoiseen maaliin, joka on tuolta etäisyydeltä n.15cm.

Tähtäimenä Schmidt und Bender, ase Sako TRG.

Melkomoista jos 15cm ja 540m ja enempi kuin 1/10. En aseista sen enempiä ymmärrä mihin ovat kykeneviä tarkkuuden puolesta hyvän operaattorin kanssa, mutta hyvältä tuo kuulostaa.

Olen edelleen katkera kun etukäteen ilmoitettiin että pisteillä X saa kuntsarin ja ammuin X+n ja ei vittu mitään.

Onneksi pidin sitten muut lomapäivät ainakin kahteen kertaan.

Kai menit lopuksi syömään ne sapuskat?

Mä olen niin kova jätkä että kävin armeijankin kahteen kertaan.
Tokalla kerralla olin ehtinyt olla paikalla viikon kun pistettiin kovat kouraan radalla ja oli just se kuntsari ammunta. Kertaakaan ampunut sillä ja jos on 2x5 patruunaa tähtäimen kalibrointiin niin vituiksan se meni ja olisko 10 laukauksen pisteet jotain 65.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom