Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla ei siis ainakaan ollut tarkoitus arvostella millään lailla noihin koulutuksiin osallistuneita. Siellä käsittääkseni oltiin jo istumasssa luennoilla siinä vaiheessa kun ensimmäiset ajatukset tilaisuuksien perumisesta edes alkoivat käydä kenenkään mielessä. Lähinnä ihmetystä herättää valtion, sairaanhoitopiirien yms. johtoportaan varautumattomuus asioihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla ei siis ole vastauksia.

Minä voin vain tässä päivä kerrallaan katsoa milloin olen töissä ja mitä teen minäkin päivänä.

Koulutuksia (ja koulutuksia) pitää edelleen olla, kun tilanne rauhoittuu. Kun nuo kurssit alko tilanne oli hyvin eri.

Kunhan tämä epidemia jossain vaiheessa talttuu, niin alan tutkijoilla tulee kyllä olemaan mielenkiintoisia aikoja. Suljettu Suomi, joka edes yrittää versus Trallalalla laa, hopsansaa Ruotsi.

Edit. "Ruotsissa pelätään tilanteen pahentavan nuorten syrjäytymistä tai ajatumista rikollisuuteen, jos nämä eivät ole päivisin koulussa." 🙄

Viimeksi muokattu:
Se olis psykiatrian tehtäviä koko päivä, että sais palautettua tänään. Kun en taas älynny aloitta ajoissa. 🤭 Ei sillä, ei haittaa yhtään. Kerrankin voi todeta, että nyt kiinnostaa ja paljon.

Olis vielä mielenkiintoisempaa tietää mitä koronan takia pitäisi tehdä että kaikki olis tyytyväisiä.

Sulkeutua pehmustettuun koppiin ja pukeutua pakkopaitaan. Mietin, että mitäköhän tämä vuosikymmen tuo tulleessaan? 01.09.2029 tulisi 90-vuotta toisen maailmansodan syttymisestä.

Vähän meni olut tukanjuuriin eilen, nyt pitäs valua naapuriin kun sinne tilattu asianmukaisesti tuontiruokaa ettei lähde hortoilemaan kylille tarttumaan ja tartuttamaan.

katso liitettä 216846
Ei ryypiskelyä. Pitkä aamulöntystely.
Lumitöitä, 10 metriä.
IMG_20200322_132914.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom