Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Melkomoista jos 15cm ja 540m ja enempi kuin 1/10. En aseista sen enempiä ymmärrä mihin ovat kykeneviä tarkkuuden puolesta hyvän operaattorin kanssa, mutta hyvältä tuo kuulostaa.
Ainakin nuo raskaat tarkkuuskiväärit ovat hyvinkin kykeneviä, ohilaukauksen syy löytyy usein sieltä perän takaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen niin kova jätkä että kävin armeijankin kahteen kertaan.
Tokalla kerralla olin ehtinyt olla paikalla viikon kun pistettiin kovat kouraan radalla ja oli just se kuntsari ammunta. Kertaakaan ampunut sillä ja jos on 2x5 patruunaa tähtäimen kalibrointiin niin vituiksan se meni ja olisko 10 laukauksen pisteet jotain 65.
Eiks se kl ollut mahdollista saada jos ampui ampumataitotestissä riittävän hyvän tuloksen?
Siis siinä missä ammutaan kääntyviä tauluja makuulta, polvelta ja seisten.

Ehkä.

En minä muista.

Eiks se kl ollut mahdollista saada jos ampui ampumataitotestissä riittävän hyvän tuloksen?

Ehkä.

En minä muista.

Muistaakseni siinä oli vain maakuulta, mutta eripituisiin kääntöihin?

Samaisessa ammunnassa eräs sankari (en minä) ampui väärään tauluun....8 taulua sivuun. :woot:

Ehkä.

En minä muista.
Siis toi oli makuulta 150m.
Sitten oli just toi maaten 150m-> polvelta 100m->seisoessa 50m
Olikohan ne tuollaiset matkat? Kai ne oli mutta taulut oli ihan kiinteät.

Ei kyllä meillä ammuttiin mielestäni kaikki maakuulta 150m, tyyliin 5 kiinteään tauluun, 5 kääntyvään ja joku 6 kaksoislaukauksilla kääntyvään? Joku semmonen. e: eiku tais olla 6+6+6, max 180pistettä ja joku ~150 piti muka saada kuntsariin..

Itsehän kunnostauduin joskus ampumalla just sopivalla ajoituksella kääntyvään tauluun ja ammuin taulun halki.

Viimeksi muokattu:
Ei kyllä meillä ammuttiin mielestäni kaikki maakuulta 150m, tyyliin 5 kiinteään tauluun, 5 kääntyvään ja joku 6 kaksoislaukauksilla kääntyvään? Joku semmonen.

Itsehän kunnostauduin joskus ampumalla just sopivalla ajoituksella kääntyvään tauluun ja ammuin taulun halki.
Meillä joutui kävellen menemään koko poppoo aina lähemmäksi noita tauluja.
On muuten aika kuumottavaa mennä ensimmäisenä sellaisen tollolauman kanssa kun niillä on aseet käsissä ilman sykäriä.

ATT:ssa ne on just noin. Ja viiden sekunnin käännöt.
Se 10lks makuulta...sillä ammunnalla on kans joku ihan nimikin jota en taas muista. Enkä jaksa tarkistaa.

Samaisessa ammunnassa eräs sankari (en minä) ampui väärään tauluun....8 taulua sivuun. :woot:
Klassikko.
Toinen klassikko on se kun jollain vaihdin jää ylempään asentoon ja vierestä kuuluu TRRRRRR....

Miten te voitte muistaa tommosia, vanhat äijät.
ATT:n viimeks ampunu pari vuotta sitten, just ja just jaksaa vielä muistaa.

onko muuta suositeltavaa ajankulua, vanhalle Miehelle, kun panna maata

Vaarin pystejä, skappari oli ja sodan kävi, kuoli vähän sodan jälkeen kun meni fillarilla kasarmille ja dösä ajo yli. Wtf?
IMG_3216.jpg

Puoli valtakuntaa korvapuustista.

Aloin tuumailemaan olenko tämän itse-ehtoisen eristäytymisen aikana syönyt mitään sokeripitoista, eilisten siipien marinadista en ole varma.

Ei kyllä meillä ammuttiin mielestäni kaikki maakuulta 150m, tyyliin 5 kiinteään tauluun, 5 kääntyvään ja joku 6 kaksoislaukauksilla kääntyvään? Joku semmonen. e: eiku tais olla 6+6+6, max 180pistettä ja joku ~150 piti muka saada kuntsariin..
1837168.jpg

Kuulostaa kyllä todella erikoiselta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom