Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko totta että sairaanhoitohenkilökunta jos sairastuu flunssan oireilla, niin ei testata koronaa? Kotiin vaan sairastamaan ja kun tuntee itsensä terveeksi -> takaisin töihin.
Ainoastaan jos ollut tekemisissä tunnetun koronatapauksen kanssa, otetaan testi. Tai jos juuri tullut jostain koronapesäkkeestä Etelä-Euroopasta.
Näinkö se menee?

Ei testata sen kummemmin. Mitä olen kuullut, niin osa on määrätty x päivää (noin viikko) kotiin. Toisaalta typerää, toisaalta useimmissa sairaaloissa kun löytyisi ensimmäinen tapaus esim ortospedeiltä, niin kaikki talon spedet olis samoin tein karanteenissa, koska yhteinen työhuone ja altistuminen. Ei kestäis montaa hetkeä kun puoli suomea olis ilman murtumien leikkaajaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei testata sen kummemmin. Mitä olen kuullut, niin osa on määrätty x päivää (noin viikko) kotiin. Toisaalta typerää, toisaalta useimmissa sairaaloissa kun löytyisi ensimmäinen tapaus esim ortospedeiltä, niin kaikki talon spedet olis samoin tein karanteenissa, koska yhteinen työhuone ja altistuminen. Ei kestäis montaa hetkeä kun puoli suomea olis ilman murtumien leikkaajaa.
Onko myös yhteiset Aku Ankat vai jokaisella omat?

Samaan aikaan kun ortopedit olivat Levillä, koronan hoidon kannalta vielä tärkeämpien erikoisalojen tohtoreita oli toisessa laskettelukeskuksessa koulutuksessa. Eivät kai ole testanneet osallistujia, joilla flunssanoireita sen jälkeen.

joo-o, ei voi kommentoida mitään, ettei joku pahoita mieltä

2x reissuMies & 2x kahvi

aamiaiseni, tunnelman tarjoaa Jarkko, ruosterastaat #33rpm

taitaa näkyä tuo eilisen juopottelun tulos, kun täälä näin hiljaista

Minulla pian pyörähtänyt b-puolikin loppuun levystä aina auki ja kukaan ei ole sanonut mitään

#täysinselvinpäin

Samaan aikaan kun ortopedit olivat Levillä, koronan hoidon kannalta vielä tärkeämpien erikoisalojen tohtoreita oli toisessa laskettelukeskuksessa koulutuksessa. Eivät kai ole testanneet osallistujia, joilla flunssanoireita sen jälkeen.

Emmäänytiiä kuinka tärkeitä nuo pehmeen puolen kirurgit on koronan hoidossa? Niiden kokouksessa ei vissiin ketään sairastunu. Onkohan vielä muilla ollu?

Screenshot_20200322_102210.jpg
Ei ryypiskelyä. Pitkä aamulöntystely.

Tulis kyllä ihan mielenkintoinen tiedotustilaisuus siitä, kun Suomen hallitus ja terveydenhuolto rehellisesti kertois mitä ei tehdä koronaviruksen takia. Leuat loksahtelis auki.

Liekköhän minun ortopedi ollut levin reissulla🤔2.4 olis kontrolli kun käsi leikattiin. No se varmaan selvinnee sitten

Olis vielä mielenkiintoisempaa tietää mitä koronan takia pitäisi tehdä että kaikki olis tyytyväisiä.

No mun mielestä terveydenhuollon henkilökunta pitäis testata mahdollisimman tarkasti. Nimenomaan hoitsut, nehän eniten kontaktissa ovat. Lähinnä halunnut tuoda näitä esiin, kun meillä muita maita ja hallituksia niin kovasti ollaan syyttämässä toimien puutteesta, mutta ei ollenkaan nähdä sitä että Eurooppa tällä hetkellä pahin koronapesäke, eikä vaan tällä hetkellä, vaan absoluuttisesti pahin ja Suomessa toimet olleet ihan minimaalisia, poislukien nämä viime päivien rajoitukset.

Suositut

Back
Ylös Bottom