Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
no niin kotiin päästii (vihdoin) pakko myöntää että ei oo mukavaa selvipäin kattella ku koko kaupunki on täynnä kännisiä ihmisiä ikähaarukalla 15-60 (rauman mustanpitsinyö)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhyesti:

Epäkohteliaita = ei tervehditä, ei kiitetä, ei sanota välttämättä mitään, murahdetaan tms.

Esimerkkitapaus = aikuinen mies syö maksamattomia karkkeja pokkana kassalla. Kysyn mitä teet, tyhjä tuijotus vastauksena. Siihen perään: "paina vaikka sormella siihen vaakaan" (tarkoitti siis, että se korvaisi sen määrän, jonka hän irtokarkkipussistaan kaivoi). Äijällä lauma mukuloita mukana, iso mersu pihalla (ilmeisesti fyffeä on enemmän kuin järkeä) ja kyseli "oliks se joku Vares tai Remes"?

HUOM! Tämä esimerkkitapaus oli VAIN jäävuoren huippu.

Siis jos oli epäselvää, olen videovuokraamossa duunissa (vain vajaan vuoden, luojan kiitos).
 
no niin kotiin päästii (vihdoin) pakko myöntää että ei oo mukavaa selvipäin kattella ku koko kaupunki on täynnä kännisiä ihmisiä ikähaarukalla 15-60 (rauman mustanpitsinyö)

Olin tänään Raumalla. Kaikki menivät jonkun pelin jälkeen lähibaariin (DNA-hallista Pub Matamiin).
 
Katoin vaan, kun porukkaa tuli busseista ja bisset ja mehukatit (ei kuitenkaan mehua) kädessä.

Vittu se baari oli täynnä, en itse mennyt, kun en varsinaisesti mennyt Raumalle pitsipäivien takia.
Se tuppaa olemaan aina lukon matsi-iltoina ihan täynnä, vaikka viralliset jälkipelit on ihan muualla!
 
Carlito kuoli. :(

Kohta kylmäsavulohta ja ruisleipää ip:ks.
 
Tuota kuka Carlito?

Villi veikkaus, et tuon leffan tähti..

22.31 Carlito (K15)
New Yorkiin sijoittuvassa rikosdraamassa Puerto Ricolainen gangsteri sitoutuu pysymään irti huumeista ja väkivallasta vapautuakseen vankilasta. Ohjaaja:Brian De Palma, USA 1993,(138') Pääosissa:Al Pacino, Sean Penn, Penelope Ann Miller, John Leguizamo, Ingrid Rogers, Luis Guzman, Viggo Mortensen, Joseph Siravo. - Ohjelma sisältää kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom