Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normipäivä.. Voitin baarista bulgarian matkan, ens kuussa ois lähtö. En ees itse ilmoittautunut kyseiseen kisaan, mut hyvinhän tuossa kävi!
 
paljo viive?

ahdistaa muuten aivan saatanasti.
mutta onneksi huomenna vapaapäivä,ja SIMPSONIT!!!!
kohta Fearless yhteen koneeseen ja jotain safkaa toiseen

E:tunnistit :D
 
TJ Aromipesä

e-Alec,olenko turisti, kun en tunnista kuvan pakaroita? Halkoaho?

Katsokaa MTV,Arctic Monkeys livenä. Aika hyvä meininki,taitaa olla enkkulasta. Ei,onkin Barcelonasta.

No en oo turisti sittenkään:rock:
 
Vois vilkasta BSG ekajaksoja, ihanvain alkulämmittelyksi tulevaa varten. Vaikka ei tuo 3 tuotantokausi ihan ylihieno, niin silti pieni odotus tuon alkamiseen taas, onneksi Dexter jo alkoi, vielä kun heroes ja atlantis lähestyisi nopsaan. Olisi kyllä kiva löytää joku ylläripyllärisarja, jonka kokonaan missannut, tosin semmosesta kait turhaa nyt haaveilla. Kaikki kattomisen arvoiset jo seurannassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kypärästä loppuu ajatukset, muttei vielä väsytä. Ehkä tuo kokopäivän keikka kirkkokuvaamisia oli riittämiin, jotta lyhty sammuu.

Tuutilullaa kohta, jos vaikka aamulla ois kuvankäsittelyllisestikkin aivot paremmassa hapessa.
 
Ei netti worki :( Huomenna Ouluun ja Qstckiin...
 
pitäskö opetella kiinaa?
 
pitäskö opetella kiinaa?

Kannattaa. Aivot surkastuu jonkun tutkimuksen mukaan hitaammin (tuli ykköseltä joskus telkkarista) kun osaa ruotsia ja agglutinoivia (mitälie) kieliä, kiinaa, japania jne... :D
 
Miksi ihmeessä maantierajoitukset menevät näin?

20-30-40-50-60-70-80-100-120

Onko kukaan nähnyt Suomessa 90 tai 110 rajoitusta? Ja miksi ihmeessä semmoisia ei ole?
Ahvenanmaalla taitaa olla. Ja Ruottissa. En oo ainakaan muistaakseni nähny Suomessa vaikka aika paljon oon ajanu.

Miksi on kuitenkin hyvä kysymys. En kyllä ite erityisemmin kaipaa 90 tai 110 rajoituksia. 150 olis kiva. Tai enempikin sais olla mun puolesta.
 
Olipa kauhea pieru. Zyklon B kalpeni rinnal.
 
ei voi olla jalat tukossa vielä reilun puolenviikon päästäkin, argh..ja kevaristakin meni laakeri, prkl. hitmäni ei suostu asentumaan niin että toimisikin. nyt on asiat huonosti.
 
Tein tänään pahaa ruokaa. Tai en pahaa, mut ei yhtään hyvää. Näin käy ehkä kerran kaks vuodessa. Vähänkö sylettää syödä sitä.
 
Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja.

Hei juontaja, minkä väriset sukat sulla on?

Ps. Vilkuta mun kissalle!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom