Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kukaan laittanu vielä vistaa?:arvi: onkohan mistään kotosin.

Vista oli ja meni, onneksi en ostanut sitä vaan käytin hyväksi tuota koeaikaa. Ainakin mun vähän vanhemmalle koneelle ei käynyt tuo mitenkään ja pelitehokin tippui sen 20%, viimenen niitti oli tuon online lotrin (lord of the rings) pelin toimimattomuus. Mielestäni win98se versiosta XP:hen siirtyminen oli vielä luontevaa, mutta itse vielä odotan Vistan kanssa tuonne joulukuulle, silloin vaihtuu uudempaa rautaa koneeseen.

Sekin tuli huomattua, että home basic on se tuleva versio sitten, eli niillä lisäkilkkeillä ei ollut juurikaan mitään käyttöä tai löyty paremmat korvaavat.

Uusille konepaketeille tuo kyllä kait ihan käyvä peli ja onhan se vähän epäoikeudenmukaista verrata tuota XP:hen, kun sillä takana monien vuosien hiominen toimintakuntoon. Uusissa koneissa vielä lisäpähkäilyä tuo, aikooko käyttää 32-bittistä vai 64-bittistä ja siinäkin näyttelee suurta osaa oheislaitteiden uutuus ja niihin saatavat ohjaimet/driverit.

Vistaan onneksi jo löytyy paljon tweakneuvoja ja senkin saa helposti taipumaan haluamakseen.

Positiivista oli tuossa se readyboost, eli pystyi usb-tikkua käyttämään lisämuistina, tietty muisti nykyään niin halpaa, että ei välttämättä tarpeen.

Eli sen kokeiluversion voi ihan mikkisoftan sivuilta hakea, jos tahtoo testailla. Sitten jos päätyy ostamaan, itse ainakin meinaan ostaa oem-version, sillä seuraava kone tullee olemaan sen 2 vuotta taas, eikä tarvetta vaihtaa. Vistan oem-versionhan saa nykyään ostettua ilman oheiskrääsää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä väsytä yhtään ja just suihkusta tulin mutta aijon tänää mennä vähän ennen kahta jo maate.
 
Kattelin just Jericon ekan kauden loppuu
oli aika taotao mainen loppu, mut onneks sarja jatkuu
 
Tiedättehän, että chopper-moottoripyörien nimi tulee siitä, kun ennen vanhaan pyöriä modattiin "pilkkomalla" niistä kaikki ylimääränen pelti helvettiin, että ne kulkisi lujempaa. Miettikää, jos joku ois keksiny kutsua sitä strippaamiseks, kun siinähän tavallaan riisutaan se pyörä. Sitten choppereita kutsuttais strippereiks ja TV:stä tulis American Stripper:hyper:.

Tän aivoittelin ihan ite kotimatkalla ratikassa. Jos samassa sporassa ois ollu joku new age pappi, se ois sokaistunu mun kirkkaana hohtavasta älykkyyden aurasta.

Edit: hulkin innoittamana ajattelin tänään tehdä vähän iron cardiota. Etukyykky, mave, penkki, soutu: jokaista 10x20... jaksoin tehdä jokaista 2 sarjaa.

Edit2: Kannoin aamulla lakanat pihalle tuulettumaan, kun ajattelin reippaana poikana vaihtaa ne... ja vitut. Tänään nukutaan ilman lakanoita.
 
Njuu-u.

e. Tai sitten ei

e2. väsyttää nyt kun piin silmii vähä aikaa kiinni

e3. nukkumaa

e4. olipa niin tyhmä postaus että poistan sen.
 
^No et kuitenkaan poistanu.

Mää meen nukkumaan. Oon niin paljon lukenu tota Pikkutoiston Pakkojättiläistä ja niitä linkkejä että on pakko.

Öitä, kyöpelit.
 
Väsyttää mut ei pysty nukkuun. Kolmen tunnin päästä pitäs herätä ja ainoo mikä päässä liikkuu on mikä treeni vedetään lauantaina :hyper: ku vihdoin pääsee taas treenaan, pitkästä aikaa. Paradise lostin - shallow seasons ki pyörii :rock: turhakai täs on pistää vastaan.
 
Hohhoijjaa. Jokohan sitä pian joutas unille. Reeniohjelma mietityttää pirusti, pitäs kokeilla jotain uutta. Yhden kätösen leukaaki vois alkaa reenaan.

Yksinäistäkin on.
 
look what I can do!
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LLob7jXzLHA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LLob7jXzLHA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

what makes you mad?
the world
 
Hei vaan.

Tulin juuri poliisin kyydillä kotiin. Käskivät mennä heti nukkumaan. Ai niin, ei känniavautumisia. "Olen selvä!"
 

Suositut

Back
Ylös Bottom