Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20070513-IMG_5209-copy.jpg
 
Jahas. Kolmas viikonloppu selvänä. Tänään oli ainoo mahdollisuus juoda, ja passasin. Oon ylpee ittestäni :) . Edellisen kerran 3vk selvänä oli varmaan joskus... ainaki 1.5v sitte
 
Jahas. Kolmas viikonloppu selvänä. Tänään oli ainoo mahdollisuus juoda, ja passasin. Oon ylpee ittestäni :) . Edellisen kerran 3vk selvänä oli varmaan joskus... ainaki 1.5v sitte

siitä se alamäki(lue:vanhuus) alkaa ku ei enään juominen kiinnosta:whip:;)
 
:D Oon käyny baarissa tänä vuonna vähemmän ku koskaan, 5 kertaa tähän asti. 1 niistä selvinpäin.

Täytin jouluna 30. :jahas: NEUTRAALI, kuinka vanha oot?

Mike, kuka toi on?
 
Oi että rullakebab maistuu hyvältä iltapalaksi.

Vaan ei se ilmaiseksi tullut, saan kuulemma turpaan just nyt, tai ainakin ens kerralla jos näkyy. Lupasivat hervannan teinit.

Hieno ilta kyllä ollut. Frisbeegolffia, grilliä, saunaa, viskejä, rentoa möllötystä parvekkeella. Onneksi kesää on vielä jäljellä :D
 
Mistä toi kuva on? Vittumainen.

Joku hervantalainen?
 
Huomenta.

Vittu taas tänään. Ajoin Itä-Hkiin Vuosaareen ja siinä Puotilan valoissa joku stanan urpo yritti viereisen auton pelkääjän paikalta räkiä mun autoon. Siis mitä vittua taas liikku senkin saatanan jumikuulan päässä? Okei, mä ymmärrän että sitä vituttaa olla ruman ämmänsä kanssa niiden 80-luvun ruosteisessa riisikipossa sossun rahat dokattuna ja pari samanlaista sankaria kyydissä, mutta eikai se mun vika ole. Hyvää loppuelämää sille vaan.

edit: ei se sen ämmä ollu edes erityisen ruma ja se sentään yritti saada sen ukkonsa (?) lopettamaan sen räkimisen. Löi sitä päähän. :D
 
Kohta pitäs mennä nukkumaan. Hitto nyt ei oikeen väsytä. Luin liikaa Pikkutoiston Pakkojättiläistä niin tuli heti vaikka ja mitä ylirasitusoireita. :rolleyes: :D

Vittu että on rööki pahaa. Aina välillä sitä pitää silti maistaa. :david:
 
Öitä Ekim.

Lol, noita takseja on sentään sikana kärräämässä juoppoja kotio.

Unille muksis.

Öitä, Rick James. Bitch.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom