Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikö tuossa kirjainyhtistelmässä ole aivam sallittua nussia ketä lystää, myös tämän yhten tietyn lisäksi

Mun mielestä erillissuhde ei oo parisuhde. Se on fwb
Kyllähän siihen erillissuhteeseen se sitoutuminen ja arjen jakaminen toisen kanssa kuuluu, vaikka ei yhdessä asuttaiskaan. Tai ainaki ite tämmösessä olleena en ajatellut, että se mikään fwb-juttu oli, vaikka ei yhdessä asuttukaan.
Mulle se fwb olis lähinnä vaan panemista ja siinä samalla vois muitakin tapailla.

Ostoskärryyn hypännyt porkkanakakku (Pirkka) ei ole maultaan paras mahdollinen.
Ainesosassa mainitaan mauste- ja mustapippuri, ja todellakin maistuvat. Omituista. Ei tarvitse ostaa uudelleen, mutta tietysti syön sen urhoollisesti loppuun.

elonen.webp

Jaahas päiväkahvit ja pullaakin tuli ostettua.

Kyllähän siihen erillissuhteeseen se sitoutuminen ja arjen jakaminen toisen kanssa kuuluu, vaikka ei yhdessä asuttaiskaan. Tai ainaki ite tämmösessä olleena en ajatellut, että se mikään fwb-juttu oli, vaikka ei yhdessä asuttukaan.
Mulle se fwb olis lähinnä vaan panemista ja siinä samalla vois muitakin tapailla.
Eihän erillissuhteessa jaeta sitä arkea kun asutaan erillään

Eihän erillissuhteessa jaeta sitä arkea kun asutaan erillään

Ihan miten imiset asian kokee ja parhaakseen näkee. Ei mun mielestä oo sellasta lokeroa jossa on reunaehdot sekä määrittelyt olemiselle.

Mun maailmassa erillissuhteessa on myös normaalia arkea, mutta sitä positiivista. Yhdessä tekemistä, ruuan laittoa, ulkona käyntiä, ym. Mutta ei ole negatiivista arkea, sitä kun toinen ei saa nukuttua tai vituttaa toisen naama tai sosiaalinen ähky ja haluaa vaan olla itekseen. Nuo asiat voi olla siellä omassa boxissa. Ei oo pakko nähdä joka päivä. Varsinkin jos toisella erilainen rytmi, tekee esimerkiksi vuorotöitä. Voi sen vuoro-ajan olla omassa himassa, kaikki on helpompaa. Mun silmissä on enemmän mitä fwb juttu.

Itse nörttinä erillissuhde oli hyvä kun tuli vaikka joku pelijulkaisu mitä halusi istua pelaamassa 4 päivää putkeen kavereiden kanssa niin lähisuhteessa on joku outo vaatimus että 33% päivästä pitää istua sohvalla katsomassa puhelinta tai huutokauppakeisaria, jos sanoo menevänsä pelaamaan niin se on jotenkin mystisesti tosi paha juttu suhteelle vs sohvalla istuminen.

Ja sitten kun yhtä epäsosiaalinen kun allekirjoittanut, niin ei pelkoakaan että jaksaisi etes viestitellä joka päivä

Yours

nykyään jos yrittää jonkun kanssa viestitellä niin muutamassa viikossa sitä on niin loppuunpalanut, että vaatii semmoisen 4-6kk palautumisen

Esinmerkiksi: Vuosilomalla kesäkuussa yritin aktiivista viestittelyä, päivittäin!

vieläkään en olisi valmis aloittamaan samaa alusta

mikähän Oskua vaivaa?

tuli vain miele:n että voiko Minulla olla sama vaika jota en pääse näkemään kun muuri

nykyään kun en siis enää muista yhtään mitään

yksi syy voi olla, että työni on juuri semmoista mitä aivojen terveyden kannalta kannattaisi tehdä lainkaan

Ihan miten imiset asian kokee ja parhaakseen näkee. Ei mun mielestä oo sellasta lokeroa jossa on reunaehdot sekä määrittelyt olemiselle.

Mun maailmassa erillissuhteessa on myös normaalia arkea, mutta sitä positiivista. Yhdessä tekemistä, ruuan laittoa, ulkona käyntiä, ym. Mutta ei ole negatiivista arkea, sitä kun toinen ei saa nukuttua tai vituttaa toisen naama tai sosiaalinen ähky ja haluaa vaan olla itekseen. Nuo asiat voi olla siellä omassa boxissa. Ei oo pakko nähdä joka päivä. Varsinkin jos toisella erilainen rytmi, tekee esimerkiksi vuorotöitä. Voi sen vuoro-ajan olla omassa himassa, kaikki on helpompaa. Mun silmissä on enemmän mitä fwb juttu.
Mun mielestä juurikin kaveri etuuksilla. Tehdään kaikkea kivaa ja pannaan.
Mä en pääse jotenkin niin läheiseksi toisen kanssa tällaisessa.
Mutta näin ollaan erilaisia.

Enkä mä sano etteikö tuollainen voisi toimia mullakin mutta se suhde jää vähän vaillinaiseksi, juurikin sellaiseksi kaverimaisemmaksi mulla. Mutta ei sekään toki väärin ole, se on vaan erilaista.

se suhde jää vähän vaillinaiseksi, juurikin sellaiseksi kaverimaisemmaksi

No tästähän me just puhuttiinkin. Jää vaillinaiseks niin, että se paska jää kokonaisuudesta pois. Varsinainen yhteisasuminen olkoon avioliitto tai mikä tahansa niin viiden vuoden jälkeen kumppani lihoo muodottomaks palloks pieree ja paskoo ja vittuilee niin ei siihen hir vittävästi nappaa yhtyä. Erillissuhteessa vaikka olisikin kaverimmaista niin molemmat viittii panostaa siihen yhdessä olo -aikaan kun sitä on :LOL:

nykyään kun en siis enää muista yhtään mitään

Tyypillinen esimerkki lähden varaston puolelle katsomaan asian A, katson/teen jonkun ihan muun jutun B ja sitten takaisin toimistotuolilla hokaa, että tyystin unohdin sen asian A minkä vuoksi alunperin lähdin. Siis noin 15sec ja unohti täysin. Ajatuksen tasolla itse itseäni komentaen unohtuu aika nopsaan, kun ei niin tärkeä/kiire asia. Pitäisi ehkä alkaa ääneen komentamaan itseä? :unsure:

Back
Ylös Bottom