Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä onko kyläkohtaista mutta kyllä meidänkin kylällä kyylätään. Mihin tahansa menee niin varsinkin miehet jää katsomaan. Myös silloin kun kuljin exän kanssa kaupassa niin miehet jäi kyylää
Kai miehet sua kattelee ku oot nainen 😁
Ja naiset yleensä osaa katella hienovarasemmin

No viittaan nyt näihin foorumilla näkemiini kuviin susta ja sanoisin, että oot kovemmassa kunnossa kuin keskiverto keski-ikäinen suomalainen mies. Sen takia ne taitaa kyylätä tai ainakin oletan näin.
En mä kyl mielestäni eroa paavo perusjätkästä 🙄 varsinki ku lihonu ja lähinnä vaan läski ny. 🫣

Olen samaa mieltä. Jos Viitsu itse kyyläisi ikäisiään miehiä, hän huomaisi, ettei keski-ikäinen keskivertomies näytä samankaltaiselta kuin hän itse. Nämä miehet huomaavat eron.

Lisäksi/sen sijaan he voivat toki olla homoseksuaaleja, jolloin kyyläämisessä on mukana eroottinen vivahdus
Pitääkö mun alkaa kyyläämään ihmisiä ny si 😱

Muistamisesta puheen ollen, kävin äsken hakemassa postista joku aika sitten tilaamani ebay tuotteen, enkä millään muista mitä tuossa paketissa mahtaa olla hehe.

No tästähän me just puhuttiinkin. Jää vaillinaiseks niin, että se paska jää kokonaisuudesta pois. Varsinainen yhteisasuminen olkoon avioliitto tai mikä tahansa niin viiden vuoden jälkeen kumppani lihoo muodottomaks palloks pieree ja paskoo ja vittuilee niin ei siihen hir vittävästi nappaa yhtyä. Erillissuhteessa vaikka olisikin kaverimmaista niin molemmat viittii panostaa siihen yhdessä olo -aikaan kun sitä on :LOL:
Me ainaki pierrään kilipaa 😂 ja vittuillaan minkä keretään ja hyvin jaksetaan toisiamme. 😌

Poikkeuksellusesti laitoin lopun kakun bioskaan. Pippurin maku oli niin etovaa, etten huomenna aio pilata päivääni sillä. Aktiivisena kuluttajana jopa kirjoitin palautetta tuotteesta. Ihmeellinen resepti.

Myisivät edes Pippurikakun nimellä. Porkkanakakku on huijausta.
Engelsmannit tekee myös hirveen mausteista porkkanakaakkua. Ei pidä noudattaa heidän reseptejään.

Tyypillinen esimerkki lähden varaston puolelle katsomaan asian A, katson/teen jonkun ihan muun jutun B ja sitten takaisin toimistotuolilla hokaa, että tyystin unohdin sen asian A minkä vuoksi alunperin lähdin. Siis noin 15sec ja unohti täysin. Ajatuksen tasolla itse itseäni komentaen unohtuu aika nopsaan, kun ei niin tärkeä/kiire asia. Pitäisi ehkä alkaa ääneen komentamaan itseä? :unsure:
Eikös ErikoisliikeMiehillä "unohdu" asia, jos toinenkin :sneaky:

Back
Ylös Bottom