Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko kysyä, kun mä en ole utelias ihminen. En kyyläile ihmisiä tai niiden tekemisiä.
Minkä takia aikuset miehet kyylää?
Ei nuoret vaan about keski-ikäset.
Mä oon ulkoselta habitukselta ihan perus pertti, en ole julkkis tms. En pidä ääntä itestäni.
Ja silti ihan sama käykö kaupas vai salilla, miehet kyylää. Eikä mitenkää vaivihkaa, ihan jatkavat surutta vaikka kattos suoraan silmiin takas. Enkä kyl kuvittele kun nään samojen naamojen kyyläävän tunnin reenin ajan. Eikä ole ketää tuttuja.
Ymmärtäsin jos ois julkkis, kovas kunnos tai jotenki erottuva. 🤔
Naiset ei kyl kato ees vahingos, mut tosiaan kaupaski keski-ikäset perheelliset miehet kyylää ku manaaja leffan tyttö. 🤨

Loppuunmyyty keikka ja meno sen mukaista. Eturivissä hyvä meno, kunnon pit mayhem selän takana ja vähän väliä ukkoa surfaamassa yleisön yli selän takaa lavan eteen. Polarin rannekellokin irtosi jossain vaiheessa, mutta joku kunnollinen ihminen otti taskuunsa ja vei keikan jälkeen narikkaan. Kunnon hyvä, että piti taskussa niin sai synkronoinnilla selville, että lähistöllä on eikä ole lattialla tallottavana ja tallensi noin saman heilunnankin aktiivisuudeksi. 🤣

Back
Ylös Bottom