No Vok’ot osuu kyllä jokaiseen markkeriin!Oskulla on ADHD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No Vok’ot osuu kyllä jokaiseen markkeriin!Oskulla on ADHD
mitä tossa lukee Suomeksi? Olen käsittänyt, että Sylvi osaa tuota kieltä?
Tossa on diibadaaba musiikin kuuntelija ja progediggarin ero.No tästähän me just puhuttiinkin. Jää vaillinaiseks niin, että se paska jää kokonaisuudesta pois. Varsinainen yhteisasuminen olkoon avioliitto tai mikä tahansa niin viiden vuoden jälkeen kumppani lihoo muodottomaks palloks pieree ja paskoo ja vittuilee niin ei siihen hir vittävästi nappaa yhtyä. Erillissuhteessa vaikka olisikin kaverimmaista niin molemmat viittii panostaa siihen yhdessä olo -aikaan kun sitä on![]()
mitä tossa lukee Suomeksi? Olen käsittänyt, että Sylvi osaa tuota kieltä?
Voisi olla ideaa. Japseissa junakuskit käskyttää itteään.Tyypillinen esimerkki lähden varaston puolelle katsomaan asian A, katson/teen jonkun ihan muun jutun B ja sitten takaisin toimistotuolilla hokaa, että tyystin unohdin sen asian A minkä vuoksi alunperin lähdin. Siis noin 15sec ja unohti täysin. Ajatuksen tasolla itse itseäni komentaen unohtuu aika nopsaan, kun ei niin tärkeä/kiire asia. Pitäisi ehkä alkaa ääneen komentamaan itseä?![]()