Ajoittain vaikuttaa siltä, että on hemmetin hyvin käytetty rahat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Psykoosiosastoilla voi olla vähän vilkkaampaa, mutta heistäkin suurin osa on vaarallisia lähinnä itselleen, eivätkä uskalla ryömiä pois peiton alta vaan he pelkäävät kaikkea mahdollista. Eikä ihme, kun maailma on heille käsittämätöntä kaaosta.
Tämähän se näissä on monesti surullista.Ihmiset äänestivät simppelisti jaloillaan ja jättivät nämä keskimääräistä erikoisemmat heput juttelemaan seinille.
jos itse laitteet ovat elinkaarensa päässä ja sen takia tahmaavat,
sama vaikutus on myös spermalla.Itellä oli kyllä viimevuonna sellaiset fiilikset että ois voinut mennä lanttulataamoon, ellei olisi ollut niin kiire niin olisinkin varmaan mennyt.
Kaikista pahinta on tiedostaa ettei tässä nyt kovin vahvasti mene ja lääkkeenä on viina.
Ihan lisäyksenä, pimppinesteitä pitäisi varmaan tutkia mielialalääkkeenä. En keksi mitään muuta selitystä miksi on niin hehheh "vitun valoisaa" ollut tämä vuosi.
Enhän mä lääkäri ole mutta...sama vaikutus on myös spermalla.

En jaksanut enää editoida edellistä, mutta joo, suljetulle osastolle päätyy varmaan esim. syvästi masentuneita, joilla on korkea itsemurhariski. Ei kai sellaisesta ihmisestä välttämättä näe mitään päälle päin. Ihmisellä on vaan hyvin paha olla.
Onkos se nyt niin, että lähetteen suljetulle, mikä sen pakkolähetteen tarkka nimi nyt olikaan, voi kirjoittaa kuka tahansa lääkäri.. mutta kai nyt itse osastolla arvioidaan pikkaisen tarkemmin, mikä todellinen tilanne ja hoidon tarve on?
Minusta tuntuu, että sinulla on häkellyttävän hyvä kyky katsoa itseäsi ulkopuolelta ja tämä ominaisuus auttaa suuresti siinä mitä käyt läpi.
, pimppinesteitä pitäisi varmaan tutkia mielialalääkkeenä. En keksi mitään muuta selitystä miksi on niin hehheh "vitun valoisaa" ollut tämä vuosi.
sama vaikutus on myös spermalla.
Joo, minä puhuin koko ajan tahdonvastaisesta hoidosta ilm. hiukka virheellisesti synonyyminä suljetun osaston kanssa.No oikeastaan kaikki psyk osastot ovat suljettuja eli ulko-ovi on lukossa ellei kyseessä ole päiväosasto, josta mennään yöksi kotiin tai joku avokuntoutuksen kokoontumispaikka. Se on sitten potilaskohtaista, millaiset liikkumisluvat kenelläkin on ja onko potilas vapaasti vain tahdonvastaisesti hoidossa. Nämä päättää hoitava lääkär. Jos liikkumisvapautta rajataan, on sille oltava perusteet (vaikka itsemurhavaara tai psykoottisuus) ja sitä on tarvittaessa muutettava. Vapaasti liikkuva ja vapaaehtoinen potilas voi halutessaan tulla ja mennä eli henkilökunta aukaisee oven pyydettäessä - itse olen käynyt hakemassa vaatteita kotoa ja kaverin kanssa kaupungilla. Hoitojakson voi vaikka keskeyttää, jos pakkohoitopäätöstä ei ole - ihan sama kuin muussakin sairaanhoidossa.
Onkos se nyt niin, että lähetteen suljetulle, mikä sen pakkolähetteen tarkka nimi nyt olikaan, voi kirjoittaa kuka tahansa lääkäri.. mutta kai nyt itse osastolla arvioidaan pikkaisen tarkemmin, mikä todellinen tilanne ja hoidon tarve on?
noh, komentit?
negativeEiköhän sitä kohta pitäisi alkaa kuulua jotain päristelyä, tuleeko aurinkoinen kuvakin piristämään tätä tummuutta? @Heatseeker
En ostanut. Munkkifetisisteille vain laitoin kiimakuvaa..noh, komentit?
En ostanut. Munkkifetisisteille vain laitoin kiimakuvaa..