On muuten aika raskasta aikaa kun kusee jatkuvasti verta.Lisäisin Rantapallon määritelmään vielä, että ei kuse tai pasko verta = terve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten aika raskasta aikaa kun kusee jatkuvasti verta.Lisäisin Rantapallon määritelmään vielä, että ei kuse tai pasko verta = terve.
Toi tyroksiini pitää ottaa puheeksi.On muuten aika raskasta aikaa kun kusee jatkuvasti verta.
No sehän riippuu haluaako lääkefirmat jne päästä tienaamaan sillä. Koteloonkin saa leiman jos laittaa väärään ruutuun rastin vaikka eläisikin normaalisti ja olisi läheisten mielestä normaali.Jos se tekee kaikkea noita mutta kilpirauhasarvot on vähän pielessä? Tai verenpaine on 160/90? Onko ihminen sairas vai terve jos numerot on pielessä, mutta oireita ei ole? Tai jos on oireita mutta ei löydettävissä olevaa vikaa?
haluaako lääkefirmat jne päästä tienaamaan
Minulla on näitä ja muita oireita, en tiedä liittyvätkö toisiinsa vai eivät. Voi olla samaa tai eri asiaa, mutta ohjattiin konsultoimaan neurologiakin varmuuden vuoksi, koska perheessä on todettu jonkinlaisia aivosähköhäiriöitä.Saako kysyä mitä ne oireet oli?
Mä olin tosi väsynyt, kävin hitaalla, energiat lopussa, mistään ei löytynyt vikaa. Löysin lääkärin joka oirelistaa katseli ja sanoi että kokeillaan tyroksiinia oireiden perusteella. Sain mun elämän takaisin, en ole enää väsynyt.
Koteloonkin saa leiman jos laittaa väärään ruutuun rastin vaikka eläisikin normaalisti ja olisi läheisten mielestä normaali.
Jos verkossa on pirusti kuormitusta ja sen takia kestää, niin sen voi vielä jotenkin ymmärtää, mutta jos itse laitteet ovat elinkaarensa päässä ja sen takia tahmaavat, niin ei pysty tajuamaan.On muuten tehty mahdottomasta mahdollinen, täällä toimii tietokoneet vielä hitaammin kuin julkisen puolen vehkeet. Ei tässä mennytkään kuin semmonen 15min että sain koneen ja ohjelmat auki.
En jaksanut enää editoida edellistä, mutta joo, suljetulle osastolle päätyy varmaan esim. syvästi masentuneita, joilla on korkea itsemurhariski. Ei kai sellaisesta ihmisestä välttämättä näe mitään päälle päin. Ihmisellä on vaan hyvin paha olla.Minä olen ollut kolmesti hoitojaksolla suljetulla osastolla ihan omasta tahdostani, en siis joutunut vaan pääsin sinne. Suurin osa meistä asiakkaista on ollut ihan vaan mielialahäiriöisiä, jolloin päivän ponnistus on nousta ylös sängystä ja katsoa välillä muutakin kuin vastapäistä seinää. Kukaan edes halua poistua ulkoilmaan. Paitsi röökiä polttavat. Hoitsut sitten patistelevat ulkoilemaan, mikä alussa ärsyttää valtavasti, koska ei jaksa, ei kiinnosta ja mitä väliä.
Psykoosiosastoilla voi olla vähän vilkkaampaa, mutta heistäkin suurin osa on vaarallisia lähinnä itselleen, eivätkä uskalla ryömiä pois peiton alta vaan he pelkäävät kaikkea mahdollista. Eikä ihme, kun maailma on heille käsittämätöntä kaaosta.
Hirvittävä ajatus, tuohon ei pidä lähteä ollenkaan ja torppaat jotenkin ennen kuin alkaakaan. Jos lähdet tuohon, niin sitten se lopettaminen vain hankaloituu.Työmatkaa on jonkun verran. Tunti suuntaansa. Kolleegan kanssa ollaan useana päivänä ajettu peräkanaa töihin. Nyt ahdistelee kimppakyytillä. Miten sais nätisti sanottua? Uhkaa tulla kotoa hakemaan huomenna.
Hirvittävä ajatus, tuohon ei pidä lähteä ollenkaan ja torppaat jotenkin ennen kuin alkaakaan. Jos lähdet tuohon, niin sitten se lopettaminen vain hankaloituu.
Miten olisi rehellisesti;
-Tykkään ajaa yksin
-Minulle on tärkeää/ haluan olla aamulla ja iltapäivällä yksin (+mahdolliset pehmentävät tekijät kuten lapsiperhearki ja vaimo ym.)
Mahdolliset tekosyyt:
-Hoidan usein henkilökohtaisia puheluita työmatkoilla
-Yllättävät vaimon ilmoittamat kauppareissut ja yllättävät lasten kuskailut on helpompi hoitaa kun liikkuu yksin
Lisäksi aina voi mahdollisiin "järkisyihin", kuten "eihän siinä ole järkeä että erikseen kuljetaan, tulee niin kalliiksikin" vastata, että ei ole meidän perheessä rahasta kiinni.
@gonzaless teilläkö pitää tehdä hommat ihan konttorilta käsin? Muistelen, että sulla oli toimenkuva aika palaveri- ja toimisto-ohjelmapainotteista, minkä nyt varmaan työntäis ihan samalla tavalla kotootakin..