Junnu kysyi äsken mikä on lehmä Ranskaksi, LeMuu
Kun pieree se lemuaa.
Siinä on ranskan kielen taitoni...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Junnu kysyi äsken mikä on lehmä Ranskaksi, LeMuu
Jos saisin päättää niin ottaisin hookoon sinistä juustolla, valkosipulimurskalla ja sinapilla.
Room For Squares on kova levy.Join cokista. Nyt saan istua vessassa ja kuunnella John Mayeria. Sitä tuli tänään jossain kaupassa ja nyt pitää kuunnella, kun ei pitkiin aikoihin oo muistanutkaan koko miestä. On sillä ihana ääni.
Nauratti tänään työ maalla kun kuuntelin rarioo ja joku laittoi studioon viestin "Karkkilassa räjähti, mistä mahtaa olla kysymys"
No tästä
![]()
”Hirveä pamaus” – Ilmavoimien Hornet rikkoi äänivallin Etelä-Suomen yllä: ”Aamun tilanne oli aito tositilanne”
Puolustusministeriön mukaan tutkintaa mahdollisesta ilmatilaloukkauksesta ei ole aloitettu.www.is.fi
Mä aloitin sunnuntaina kanssa dietin ja tänään meinannut olla hedaria kun lähinnä karsinut hiilareita pois.Olen aloittanut dieetin maltillisesti, enkä ole kieltäytynyt herkuista, jos joku on tarjonnut. Olisihan se epäkohteliastakin!
Näin vältän myös hiilarihedarin, joten oikein toimiva lähestymistapa.
Ymmärrät siis tuskan! Jotkut naureskellu mulle, että ei voi olla sen takia hedaria, mutta todellakin voi! Ja jopa paha hedari!Mä aloitin sunnuntaina kanssa dietin ja tänään meinannut olla hedaria kun lähinnä karsinut hiilareita pois.
Hei kuntit, kuntit hei.
Kaikki on varmaan joskus kattoneet Suomen surkein kuski-ohjelmaa.
Nämä viiden ensimmäisen tuotantokauden "voittajat" kun listaa, niin heillä on mielestäni joku yhdistävä tekijä:
Tiina
Anna
Heidi
Anna-Sofia
Sini
Mikähän se mahtaisi olla.
Mulla tulee nopeesta hiilareitten pudotuksesta ja nyt käytännössä suurin hiilarimäärä tulee illalla kahdesta leivästä mutta ei se onneksi ole kovin paha.Ymmärrät siis tuskan! Jotkut naureskellu mulle, että ei voi olla sen takia hedaria, mutta todellakin voi! Ja jopa paha hedari!

3 päivää takana, hajalla.Kyllä tässä olisi jo loman paikka. Alkaa ahdistamaan tämä jatkuva töihin lähtö.

Kyllä tässä olisi jo loman paikka. Alkaa ahdistamaan tämä jatkuva töihin lähtö.
Ärsyttää, kun ikinä ei tiedä monelta oikeasti pääsee töistä pois. Illat jää lyhyiksi, ei saa päätä nollattua, aamuyön nukkuu huonosti, kun työasiat alkaa pyöriä mielessä.
Kansan mielestä tässä ollaan rahanahneita paskoja, joten ei saa valittaa![]()