kun ei ole suolaa teillä,
kyllä #paikkakunnalla ON!
täälä suolataan ydinkeskustassakin kaikki tiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kun ei ole suolaa teillä,
Kun TVH oli vielä voimissaan niin suolat ja hiekat ajettiin oli tarve tai ei koska jos näin ei olisi toimittu olisi määrärahat ollut sen mukaan seuraavana talvena. Riippumatta siitä kuinka paljon seuraavana talvena pitää suolata ja hiekoittaa.Olis hauska tietää paljonko esim Uudenmaan alueella säästyy rahaa jos ei tarvitse aurata koko talvena juuri ollenkaan.
Eikös siinä ole sniffarin viikonlopun saldo.
Missä Sniffarin viikonlopun tyhjien pullojen/tölkkien saldo?
Vanha kunnon tvh. Olisko ollu kultaisella 80-luvulla, itse olin sen verran pieni ettei ole muistidataa mutta tarinoita olen kuullut.Kun TVH oli vielä voimissaan niin suolat ja hiekat ajettiin oli tarve tai ei koska jos näin ei olisi toimittu olisi määrärahat ollut sen mukaan seuraavana talvena. Riippumatta siitä kuinka paljon seuraavana talvena pitää suolata ja hiekoittaa.
Kaikki vasenkätisiä? Vai onko niillä Kerava-tukat kaikilla? Silakkaliikkeen jäsenyys?Hei kuntit, kuntit hei.
Kaikki on varmaan joskus kattoneet Suomen surkein kuski-ohjelmaa.
Nämä viiden ensimmäisen tuotantokauden "voittajat" kun listaa, niin heillä on mielestäni joku yhdistävä tekijä:
Tiina
Anna
Heidi
Anna-Sofia
Sini
Mikähän se mahtaisi olla.
Jaksoakaan nähnytHei kuntit, kuntit hei.
Heidän miehet on TurustaHei kuntit, kuntit hei.
Nämä viiden ensimmäisen tuotantokauden "voittajat" kun listaa, niin heillä on mielestäni joku yhdistävä tekijä:
Tiina
Anna
Heidi
Anna-Sofia
Sini
Mikähän se mahtaisi olla.
No minähän jatkoin että Espanjaksi on LaMuu.Isänsä poika.
Siis tämä doownekin jälkikasvu. Vaikka on varmaan futherinkin perikunta perinyt isänsä loistavat jutut.
Pitäisi varmaan lähettää Afrikkaan tiedote, että kortonki on keksitty.