Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Join cokista. Nyt saan istua vessassa ja kuunnella John Mayeria. Sitä tuli tänään jossain kaupassa ja nyt pitää kuunnella, kun ei pitkiin aikoihin oo muistanutkaan koko miestä. On sillä ihana ääni.
Room For Squares on kova levy.

Minähän en Mayerin äänestä oikein piittaa, mutta kyllä se kova kitaristi ja biisintekijä on.

Nauratti tänään työ maalla kun kuuntelin rarioo ja joku laittoi studioon viestin "Karkkilassa räjähti, mistä mahtaa olla kysymys"

No tästä

Minulla on sellainen muistikuva, että Rissalan pojat paukutteli jatkuvasti aurinkoisella 70-80 -luvulla. Lentelivät kesämökin lähistöllä.

Olen aloittanut dieetin maltillisesti, enkä ole kieltäytynyt herkuista, jos joku on tarjonnut. Olisihan se epäkohteliastakin!
Näin vältän myös hiilarihedarin, joten oikein toimiva lähestymistapa.
Mä aloitin sunnuntaina kanssa dietin ja tänään meinannut olla hedaria kun lähinnä karsinut hiilareita pois.

Ymmärrät siis tuskan! Jotkut naureskellu mulle, että ei voi olla sen takia hedaria, mutta todellakin voi! Ja jopa paha hedari!
Mulla tulee nopeesta hiilareitten pudotuksesta ja nyt käytännössä suurin hiilarimäärä tulee illalla kahdesta leivästä mutta ei se onneksi ole kovin paha.
Kyllä se taas tästä tasoittuu ja parin viikon päästä viimeistään pitäisi olla parempi olo kuin pitkiin aikoihin, ekalla viikolla on kyllä pahat vieroitusoireet juurikin leivästä :)

Kyllä tässä olisi jo loman paikka. Alkaa ahdistamaan tämä jatkuva töihin lähtö.
3 päivää takana, hajalla.
Ärsyttää, kun ikinä ei tiedä monelta oikeasti pääsee töistä pois. Illat jää lyhyiksi, ei saa päätä nollattua, aamuyön nukkuu huonosti, kun työasiat alkaa pyöriä mielessä.
Tänään ei tainnut olla toimistoaikaa ollenkaan. Päivän viimeinen asiakas ainakin liian lyhyellä ajalla. Huomiselle aamulle tunniksi laitettu kaksi hommaa päällekkäin, minkä onneksi huomasin eilen ja sain toista tehtyä jo huomiselta pois. Jos tänään saisi ne pari muuta hommaa tehtyä, niin huominen aamu voisi olla sujuva. Pari lausuntoa pitäisi tehdä, joskus. Ehkä sitten ylitöinä, että ne saa tehtyä.
Kansan mielestä tässä ollaan rahanahneita paskoja, joten ei saa valittaa :)

Kappas kepposta, 1½viikkoa itsekin "katsonut syömisteni perään" niin palkkiona -1kg! Vaikka on oma osionsa näille niin ketoosiin oma kroppani reagoi hemmetin hyvin, mutta koitan nyt pudotella painoa niin että hiilari on mukana. Jos lihakset jäis kuitenkin paremmin vs pelkällä prodella ja rasvalla.

huomio

Kyllä tässä olisi jo loman paikka. Alkaa ahdistamaan tämä jatkuva töihin lähtö.

vuosi, minimi

Ärsyttää, kun ikinä ei tiedä monelta oikeasti pääsee töistä pois. Illat jää lyhyiksi, ei saa päätä nollattua, aamuyön nukkuu huonosti, kun työasiat alkaa pyöriä mielessä.

#pahoinvointiyhteiskunta

Back
Ylös Bottom