Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mites: lihan-leikkaaja?

niillähän on kovettu palkkaki

^^
Riippuu tietysti siitä miten vapaa-ajan käyttää ja miten osaa talouttaan hoitaa.

lomien aikaan sen vaan huomaa, että kun ei ole työssä niin ranhan kulutus on valtava, kun kerkeää notkua sielä-sun-täälä

Miksi yritykset toimii jos niitä ei kiinnosta käydä kauppaa?

Kumma homma kun paikallisia pienfirmoja ei asiakkaat kiinnosta, no samapa tuo tilataan sitten netistä.

Miksi yritykset toimii jos niitä ei kiinnosta käydä kauppaa?

Kumma homma kun paikallisia pienfirmoja ei asiakkaat kiinnosta, no samapa tuo tilataan sitten netistä.

Ei meitä yrittäjiä kiinnosta!
"Tulitko ostaan jotain vai vaan kattelemaan? Jos et osta niin voit lähteä."

Yks ex-asiakas meni ostamaan porssea joskus kultaisen 90-luvun alkupuolella. Oli ihan tosissaan, mutta verkkarit jalassa ja muovikassi kädessä, niin heittivät sen ulos. Sen tyylinen ukko. Sillä meni kuitenkin bisnes hyvin, myyjät ei tienny, että sillä oli 200 t markkaa tjsp. siinä muovikassissa ja oli päättänyt, että nyt se sen ostaa. Ei sit menny niin. osti myöhemmin sitten Lapin mökin rahoillaan. Mökin myyjät ei ..ttuillu. =D

Ei meitä yrittäjiä kiinnosta!
"Tulitko ostaan jotain vai vaan kattelemaan? Jos et osta niin voit lähteä."

Yks ex-asiakas meni ostamaan porssea joskus kultaisen 90-luvun alkupuolella. Oli ihan tosissaan, mutta verkkarit jalassa ja muovikassi kädessä, niin heittivät sen ulos. Sen tyylinen ukko. Sillä meni kuitenkin bisnes hyvin, myyjät ei tienny, että sillä oli 200 t markkaa tjsp. siinä muovikassissa ja oli päättänyt, että nyt se sen ostaa. Ei sit menny niin. osti myöhemmin sitten Lapin mökin rahoillaan. Mökin myyjät ei ..ttuillu. =D
Mä olen mennyt autokauppaan ja hengaillut siellä puoli tuntia, yksi koppi oli täynnä myyjiä mitä lie peliä tuijottamassa mutta yksikään ei tullut kysymään mitään.
Käytettyä autoa olin menossa ostamaan ja jos olisi ollut sopiva niin oisin ostanut.

Rautakaupat vasta v****maisia ovatkin.
Jos jonkun myyjän saat kiinni tai löydät, niin ei kyllä tiedä juuri siitä osastosta/asiasta mitään, eikä osaa ohjata tietävän myyjän pakeille.

Heh, olin ostamassa elämäni kolmatta autoa.. Kävin tampereen seudulla autoliikkeessä kattelemassa rs-4 audia. Hirveen vänkäämisen ("tätä haluaa kaikki käydä rälläämässä, pitää olla tosissaan liikkeellä ym") jälkeen pääsin käytettyä (ihan paskassa kunnossa ollutta) audia koeajamaan, aivan paska laitos. Tämän jälkeen menin parin kilometrin päähän possusentteriin haaveileen, juteltiin niitä näitä, myyjä kysy että oonko koskaan ajanu moista (olin istunu vaan kyydissä ugin tehtaalla).."tossa on yksi pihalla, käy kokeileen". Aika paljon on sittemmin asioitu tampereen possusentterillä.

huomio

Tuossa olisi rojektia

Heh, olin ostamassa elämäni kolmatta autoa.. Kävin tampereen seudulla autoliikkeessä kattelemassa rs-4 audia. Hirveen vänkäämisen ("tätä haluaa kaikki käydä rälläämässä, pitää olla tosissaan liikkeellä ym") jälkeen pääsin käytettyä (ihan paskassa kunnossa ollutta) audia koeajamaan, aivan paska laitos. Tämän jälkeen menin parin kilometrin päähän possusentteriin haaveileen, juteltiin niitä näitä, myyjä kysy että oonko koskaan ajanu moista (olin istunu vaan kyydissä ugin tehtaalla).."tossa on yksi pihalla, käy kokeileen". Aika paljon on sittemmin asioitu tampereen possusentterillä.

Pemari liikkeissä on kyllä yleensä toivoteltu vaan "kovaa ajoa", eivät ole mustasukkaisia romuistaan. Mutta joo tommonen asenne myyjältä on aika autokuumestondiksen tappava.
Edellisen auton muuten ostin possusentteristä. Oli tosin käytetty bmw farkku =D. Olin sitä yksilöä käynyt kattomassa toisessa liikkeessä ja kiinnostuin kun oli erinomaisessa kuosissa. Sit hokasin että se sama auto oli nyt possusentterissä, mutta pari tonnia halvemmalla. No ujosti ovesta sisään ja anteeksi tulin kattomaan vaan tota käytettyä bemaria, mutta olivat kyllä tosi ystävällisiä, sain vielä hyvän alennuksen ja sanoivat, että tervetuloa vaan porssea koeajamaan seuraavaksi. Vieläkin olen niiden sp-listalla.

Kilpisjärven biologisella tutkimusasemalla on seurattu tunturisopulien elämää jo vuodesta 1946.

Kuulostaa äkkiseltään lähes unelmaduunilta seurailla pienten söpöliinien elämää. Siis äkkiseltään.

😍

sopuli_4.jpg

DzHOuA1XQAAg428.jpg

13-1-1397707.jpg

Silloin kun ne vaeltaa, niin ne on aivan hulluja. Kerran ollut kalareissulla niin, että oli tunturisopulien massavaellus ja jo niitä riitti.

Yle Areenassa joku dokkarikin niistä tuli katsottua joku aika sitten. Tosin, voi olla jo poistunut.

Tärkeitä otuksia ovat luonnolle.

Joskus tässä pohdin, että jos ois rahnua paljon. Siis sen verran, että en kävisi enään töissä, mutta olisi törsättävissä myös ajankuluihin ja pitäisi olla kulkine tavaroille mitä nyt aina mukana pitää kulkea, kuten halkoja, onkivehkeet, työkaluja ym ym, niin voisin hankkia M5 farkkuna tai RS6 farkkuna. Se olisi tyylikästä.

Silloin kun ne vaeltaa, niin ne on aivan hulluja. Kerran ollut kalareissulla niin, että oli tunturisopulien massavaellus ja jo niitä riitti.

Yle Areenassa joku dokkarikin niistä tuli katsottua joku aika sitten. Tosin, voi olla jo poistunut.

Tärkeitä otuksia ovat luonnolle.
Ettei vaan tulevana suvena ole vaellusta. Heräät aamulla niin teltassa 600 sopulia.

Back
Ylös Bottom