Sain tänään virallisesti hullun paperit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otitko pullon kossua iloon tai suruun?Sain tänään virallisesti hullun paperit.
Työsuhde-etuja. Harvoja, ainoita.Kelpais mullekkin, toki toinen vaihtoehto on jättää mavekin pois ohjelmasta... perinteinen kyykky jo onkin jäänyt =(
Miten?
Näitä on aina toisinaan tarjolla.Prkl, unohtui kiireessä kirjoittaessa. Kuten myös oma autotalli + fasiliteetti korjaus- ja kunnostustöihin. Ja vastaavista pikkujutuista saisi oikeastaan helvetin pitkän listan, kun ottaisi vähän kaljaa ja fundeeraisi.
Pitkälti kiteytettynä. Ei saatana sentään.Älä anna lapselle nimeä Ee, äläkä opiskele sukupuolen tutkimista?
Speden rantaroleksi sopis paremmin gonzalle.
Tukka hänellä jo onkin.
Kuntit mulla on naisseuraa.
Paja puuttuu, vai onko gonzalla paja? En minä tiedä, mutta Spedehän kävi usein pajalla joten sopisi hyvin teemaan jos näyttäisi spedeltä niin olisi kuin Spede?
Näitä on aina toisinaan tarjolla.
Huutokaupat.com
En ole tuosta tarjonnut...vaikka on kyllä ihan asiallisen kokoinen vehje.
On mulla iso autotalli jossa perällä paja. Tosin vehkeet puuttuu vielä. Yks tuttu kuoli joku aika sitten ja leski realisoi irtaimistoa. Järkeilin hakea sorvin sieltä. En tiedä mitä sorvailisin mutta halavalla. Hain sieltä jo stiga etuleikkurin
Katselin tuota, että ois se mukava käyttökampe ja luulisi, että hinta ei ainakaan laske vuosien saatossa. Tosin, sitten aloin miettiä, että mistä sen tietää onko tuo oikeasti speden tiuku.”Hän pelasi suurilla panoksilla” – Spede hävisi kultakellonsa sökössä