Tästä saakin gallupin: mitä seuraavat kymmenen vuotta tuovat tullessaan?
Tavoitelista:
-Okt isolla tontilla, ei naapureita, oma kasvimaa, oma rauha => konkreettisia suunnitelmia olemassa, pitäisi toteutua jo selvästi alle viidessä vuodessa
-lisää kissoja => järjestyy kyllä, kunhan saa ensin em. isomman kämpän
-töihin jokin etäinen tasapaino vastuun ja vapauden sekä työn ja vapaa-ajan välille =>saas nähdä, edellyttäisi ehkä firman vaihtoa, mutta minä olen jo yli-ikäinen turhake, joten ei oo niin helppoa enkä muutenkaan ole vakuuttunut vihreämmästä ruohosta millään puolella aitaa
-ehtiä ja jaksaa harrastaa enemmän, liian moni hyvä juttu jäänyt kiireiden jalkoihin viime vuosina => en usko itsekään
-jaksaisi tapella ikääntymistä vastaan ja pysyä kohtuukunnossa myös viisikymppisenä => ei mahdotonta, kunhan ei kokonaan innostu vaihtamaan liikuntaa dokaamiseen
-pysyä terveenä, ja läheiset myös => arpapeliä, joten ei voi kuin koputtaa puuta
-voittaa lotossa ja haistattaa pitkät aivan kaikelle => toivotaan, toivotaan joka viikko
-perustaa KDP uudelleen, tehdä vallankaappaus ja ryhtyä Valtakunnanjohtajaksi => pitäisi ensin onnistua kasvattamaan uskottavat johtajaviikset, ei helppoa kun on paskat viiksigeenit
Isossa mittakaavassa minulla on kuitenkin nyt elämä paremmin kasassa kuin ikinä olisin uskonut 10v sitten, joten ei kai se aivan mahdotonta ole että seuraavissakin kymmenessä vuodessa tapahtuisi jotain positiivistakin.