Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelpais mullekkin, toki toinen vaihtoehto on jättää mavekin pois ohjelmasta... perinteinen kyykky jo onkin jäänyt =(
Työsuhde-etuja. Harvoja, ainoita.
Mutta nyt on kuvat. Enhän minä niistä mitään tietenkään tajunnut. Lausuntoa odotellessa.

vapaa-ajan pyöräni ovat senverran arvokkaita, että tietentahtoen en niillä lähde rapakkoon ajelemaan, niitä ulkoilutetaan hyvänsään aikaan, onely

harrastevälineistä pidetään meilläpäin hyvää huolta

Prkl, unohtui kiireessä kirjoittaessa :cautious:. Kuten myös oma autotalli + fasiliteetti korjaus- ja kunnostustöihin. Ja vastaavista pikkujutuista saisi oikeastaan helvetin pitkän listan, kun ottaisi vähän kaljaa ja fundeeraisi.
Näitä on aina toisinaan tarjolla.

Huutokaupat.com

En ole tuosta tarjonnut...vaikka on kyllä ihan asiallisen kokoinen vehje.

Kuntit mulla on naisseuraa.

Liitteet

• 6AB00235-219C-468A-9275-7E016E5C7670.webp
    6AB00235-219C-468A-9275-7E016E5C7670.webp
    104,9 KB · Katsottu: 237
Viime yönä vajaa 4 tuntia unta, kun yritän tässä päästä toisen työunirytmiin. On tässä kerennyt jo poistaa tapettia pari tuntia, käydä uimassa pitkän kaavan mukaan, vähän shoppailla ja lounastella. Nyt alkaa kyllä hereillä pysyminen olla minuuteista kiinni.

Paja puuttuu, vai onko gonzalla paja? En minä tiedä, mutta Spedehän kävi usein pajalla joten sopisi hyvin teemaan jos näyttäisi spedeltä niin olisi kuin Spede?

On mulla iso autotalli jossa perällä paja. Tosin vehkeet puuttuu vielä. Yks tuttu kuoli joku aika sitten ja leski realisoi irtaimistoa. Järkeilin hakea sorvin sieltä. En tiedä mitä sorvailisin mutta halavalla. Hain sieltä jo stiga etuleikkurin

Näitä on aina toisinaan tarjolla.

Huutokaupat.com

En ole tuosta tarjonnut...vaikka on kyllä ihan asiallisen kokoinen vehje.

Joo, kyllä kalustoa saatavilla on aika usein. Tuo olisi näyttävä peli, on nimittäin putkella pituutta kiitettävästi. 152H55-malliakin on poistettu viime vuosina käytöstä ahkerasti ja näkynyt myynnissäkin, siinäkin olisi mukavan möhkö malli joka ei jäisi pihalla huomaamatta.

On mulla iso autotalli jossa perällä paja. Tosin vehkeet puuttuu vielä. Yks tuttu kuoli joku aika sitten ja leski realisoi irtaimistoa. Järkeilin hakea sorvin sieltä. En tiedä mitä sorvailisin mutta halavalla. Hain sieltä jo stiga etuleikkurin

Käsipainot? Ensimmäinen sorvaustyöni oli käsipainot, toisaalta kun jätin aikoinaan sen koulun kesken niin, en edes kerennyt niitä loppuun asti valmistamaan. Laiska homo kun olin. Sorvi ois aika kova oli sitten puu tai metallisorvi kyllä sellaisella vaikka huvikseen jotain sorvailisi.

”Hän pelasi suurilla panoksilla” – Spede hävisi kultakellonsa sökössä
Katselin tuota, että ois se mukava käyttökampe ja luulisi, että hinta ei ainakaan laske vuosien saatossa. Tosin, sitten aloin miettiä, että mistä sen tietää onko tuo oikeasti speden tiuku.

Back
Ylös Bottom