Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä on lyhytelokuvailta. Henkilökohtainen suosikkini tähän mennessä on ollut Saatanan kanit. Suosittelen katsomaan Areenasta.

Helistö oli kyllä ihan itsensä näköinen, hassu miten nettipersoona vastaa livenä. Tai sitten mulla on vain hyvä mielikuvitus. :LOL:
Joo, ihan yhtä ruma livenä kuin täälläkin.

Otan mämmiä kun ei ole munaa tarjolla.

Olipas muuten mukava minimiitti

Oli. Kiitos vielä. :)

Liitteet

• IMG_20180331_230311.webp
    IMG_20180331_230311.webp
    115,1 KB · Katsottu: 131
Mitäs tämä on? Vaakatasoon kun pääsin, niin johan on elämä hankalaa tuon täyden vattan kanssa. Tarttee varmaan laittaa se vierelle.

Ja snägärin kautta kotona.
Kiitos seurasta Invisus, Mursuke ja Helistö. Tosi kiva nähdä vanhoja ja uusia tuttuja!

Mä en ole syönyt munia kauheasti, yllättäen, mutta kaikkea muuta niin helllvetisti. Rakastan noita Maraboun täytemunia kyllä, ehkä parempia kuin Mignonit!

"Ohjauslaite oli ruuvi- ja kuulamutterityyppinen. Hydraulinen tehostin vaikuttaa raidetankoon.Tehostimen rakenteen takia se vaikutti tehokkaammin oikealle käännettäessä, sillä vasemmalle käännettäessä tehostusvoima oli pienempi männänvarresta johtuvan pienemmän öljymäärän tähden. Ohjaus oli erittäin hidas, sillä välityssuhde oli 23,6. Tehostin toimi aina viiveellä ja toimiessaan se meni ohjauksen edelle, jolloin auto ei kulkenut suoraan, vaan ajo oli vaeltavaa"

Vittu mikä vehe toi olis :ROFLMAO:
Saattaa olla että laitteen suunnittelijalle on maistunut vodka.

Nyt kahvi.

en ole syönyt tänään lusikallistakaan mämmiä, ja se on taivahan tosi

Minua rangaistaan taas siitä, että kävin salilla. Päänsärkyputkella. Hieno kroppa mulla hei. Ihan sama mitä tekee, se reagoi päänsäryllä. Keksisi jo jotain uutta, alkaa käymään vähän ennalta arvattavaksi.

Minua rangaistaan taas siitä, että kävin salilla. Päänsärkyputkella. Hieno kroppa mulla hei. Ihan sama mitä tekee, se reagoi päänsäryllä. Keksisi jo jotain uutta, alkaa käymään vähän ennalta arvattavaksi.

Rupea harrastamaan jotain supervaarallista extremelajia, jos kerran pääset pelkällä päänsäryllä aina :D Muut vammautuvat tai vähintään rikkovat luitaan. Indestructible Delgado.

Itse kärsin vähän samasta vaivasta. Yläselässä ja niskassa jotain niin jumissa, että joskus tulee selkätreenistä seurauksena parin päivän päänsäryt.

Back
Ylös Bottom