Muut kun vakuuttellee ettei pidä oluesta tai juomisesta niin minä voin kertoa olevani alkoholisti joka pystyy jollain ihmeellä pitämään oluen litkimisen aisoissa vaikka mieli tekee 24/7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isoimpana plussana niitä ei myöskään kiinnosta peräaukon valkaisu tai face-tökkäykset.
Eli oot yöt juomatta ja nukut, juot vain päivisin kun olet hereillä???Muut kun vakuuttellee ettei pidä oluesta tai juomisesta niin minä voin kertoa olevani alkoholisti joka pystyy jollain ihmeellä pitämään oluen litkimisen aisoissa vaikka mieli tekee 24/7.

Ihan vaan koitin tuoda esiin koirain aitoutta ja turhamaisuuden puutetta. Vilpittömästi, positiivisin mielin ja täysin vittuilematta ja ilman ensimmäistäkään, etenkään seksuaalissävytteistä vihjailua oraalisista tai anaalisista nautinnoistaEn tälleen äkkiseltään tajunnut vittuiletko vai vihjailetko mutta:![]()
Mä en usko alkoholismiin, uskon vaan eri tason riippuvuusherkkyyksiin. Itse ole melko herkkä. En sielu.Muut kun vakuuttellee ettei pidä oluesta tai juomisesta niin minä voin kertoa olevani alkoholisti joka pystyy jollain ihmeellä pitämään oluen litkimisen aisoissa vaikka mieli tekee 24/7.
Älä juo viinaa se vähentää tuottavuutta, nyt kilpailukyky ylös ja teet vielä tunnin palkatta, muuten menee tehtaat kiinaan...Kohta työt taputeltu ja pääsee livahtamaan kotio, kolmisen tuntia ja lasiin solahtaa tilkka Oakhearttia kolan kaveriksi, ehkäpä bastu päälle ja jälkkäriksi yks leffa + syömiset.