Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ihan yhtä ruma livenä kuin täälläkin.Helistö oli kyllä ihan itsensä näköinen, hassu miten nettipersoona vastaa livenä. Tai sitten mulla on vain hyvä mielikuvitus.![]()
Olipas muuten mukava minimiitti

Ja minä taatusti yhtä vaatimaton ja mukava kuin täälläkin.Joo, ihan yhtä ruma livenä kuin täälläkin.
Saattaa olla että laitteen suunnittelijalle on maistunut vodka."Ohjauslaite oli ruuvi- ja kuulamutterityyppinen. Hydraulinen tehostin vaikuttaa raidetankoon.Tehostimen rakenteen takia se vaikutti tehokkaammin oikealle käännettäessä, sillä vasemmalle käännettäessä tehostusvoima oli pienempi männänvarresta johtuvan pienemmän öljymäärän tähden. Ohjaus oli erittäin hidas, sillä välityssuhde oli 23,6. Tehostin toimi aina viiveellä ja toimiessaan se meni ohjauksen edelle, jolloin auto ei kulkenut suoraan, vaan ajo oli vaeltavaa"
Vittu mikä vehe toi olis![]()
Ei se siellä Ukrainan arolla oo niin tarkkaa tuon ohjauksen kanssa. Kunhan nyt oikea pääilmansuunta säilyySaattaa olla että laitteen suunnittelijalle on maistunut vodka.
Minua rangaistaan taas siitä, että kävin salilla. Päänsärkyputkella. Hieno kroppa mulla hei. Ihan sama mitä tekee, se reagoi päänsäryllä. Keksisi jo jotain uutta, alkaa käymään vähän ennalta arvattavaksi.