Mikäs taa napakybän ronipeltonen ammatti painonnostaja oikein on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä on neljäs menossa. Vispikermalla.Reilu 2 rovetta. Plus kaikki muu. #pesupallo #prööt
Korjattu.Täällä on neljäs menossa. Vispikermalla.
Teinit syö vähän. Onneksi olen saanut syödä yksin lähes kaiken, kun olen forever alone.
Kävin äsken hölkällä matolla. Onneksi salilla oli vähän porukka. #prööt
Joskus olin lauantai-iltana salilla ja oli tosi prööt olo ja tein jalkaprässiä eikä ketään kovinkaan lähellä joten annoin palaa.Täällä on neljäs menossa. Vispikermalla.
Teinit syö vähän. Onneksi olen saanut syödä yksin lähes kaiken, kun olen home alone.
Kävin äsken hölkällä matolla. Onneksi salilla oli vähän porukka. #prööt
Korjasit aivan oikeinKorjattu.
Joskus olin lauantai-iltana salilla ja oli tosi prööt olo ja tein jalkaprässiä eikä ketään kovinkaan lähellä joten annoin palaa.
Meni jonkin aikaa niin lähellä olevan pariskunnan nainen alkoi tosissaan sättimään miestä että onko ihan pakko haista noin pahalla johon toinen oli oli ihan hoona että enmä ole haissut...
Tarinan opetus: Vaikka se ei haise omaan nenään....
Ei sillä etteikö tus... tuokin maistuis mutta mansikkajäätelö sopii kanssa hienosti kermavaahdon alustaksi.Muuten olis näin:
![]()
Z-nation on kyllä ihan ykköshyvä, noinkohan jatkuu vielä?Mies lähti, lapsi palasi kotiin ja Z-nationista loppui kaudet. Paluu todellisuuteen siis.
Oli mukava loma, ja eritoten pääsiäinen.
Melatoniini on ihan sama otatko sitä 2kpl 1000mg reseptivapaata vai 1kpl 2000mg reseptitavaraa.Hemmetti saakohan tuota ens yönä nukutuksi, luulis ainakin kun viime yön unet jäi ihan liian lyhyiksi.
Melatoniinin otan, kaksikin. Mulla on myös respalla ketipinor merkkistä lääkettä, mutta en haluaisi turhaan syödä noita antipsykootteja.
Eivät nimittäin pitkään käytettynä tee yhtään hyvää ihmisen kognitiivisille kyvyille. Ennemmin nukahdan tunnin pari myöhemmin kuin myrkytän itteäni vielä lisää, muutenkin tulee käytettyä lääkkeitä aika paljon, ja niissähän on aina omat sivuoireensa.
Eikös se ole ihan kuraa koko lehti?Mä olen yksin yllättäen kotona ja olisin seuraa vaille. Tekemistä olis kyllä vaikka kuinka mutta seura olisi silti kiva.
Melatoniini on ihan sama otatko sitä 2kpl 1000mg reseptivapaata vai 1kpl 2000mg reseptitavaraa.
Näistä on tehty sellainen tutkimus ihan juuri vastikään että melatoniini pitäisi ottaa 6 tuntia ennen unen keskikohtaa eli jos nukut 22-06 niin pitäisi ottaa kello 20.
Ja älkää mua kivittäkö että on paskaa koska se on vain luettu tutkimus ja ihan uusi sellainen.
Joo 5.kausi on vahvistettu! Sitä odotellessa. Hyvin jäi taas monta ihmiskohtaloa epäselväksi 4.kauden finaalissa, joten eiköhän ne hengissä yhä ole!Z-nation on kyllä ihan ykköshyvä, noinkohan jatkuu vielä?
Toinen on 100-sarja johon pitäisi olla vielä 4 kausi mutta ei ole netvliksis.
Meinasi mennä välillä jo häröksi tuo Z-nation mutta ei onneksi liikaa, olipa mukava uutinen 5 kausi.Joo 5.kausi on vahvistettu! Sitä odotellessa. Hyvin jäi taas monta ihmiskohtaloa epäselväksi 4.kauden finaalissa, joten eiköhän ne hengissä yhä ole!
The 100 oli eka sarja mitä ikinä katsoin netflixissä, mutta siihen ei tosiaan ole sitä viimeistä kautta kuulunut. Nyt aloitin sarjan Designated Survivor, kun sitä suositteli joku tuolla netflix-ketjussa.
Aika talvisen sään heitti vielä tähän huhtikuun alkuun, mutta ei se mitään, äkkiäkös nuo lumet tuosta sulaa taas. Ärsyttää taas loman jälkeen palata töihin, mutta onneksi pehmeä aloitus, kun huominen työpäivä menee melkein kokonaan ravintolassa pomon synttäreitä juhlien.
Melatoniini on ihan sama otatko sitä 2kpl 1000mg reseptivapaata vai 1kpl 2000mg reseptitavaraa.
Näistä on tehty sellainen tutkimus ihan juuri vastikään että melatoniini pitäisi ottaa 6 tuntia ennen unen keskikohtaa eli jos nukut 22-06 niin pitäisi ottaa kello 20.
Ja älkää mua kivittäkö että on paskaa koska se on vain luettu tutkimus ja ihan uusi sellainen.
Siinä jutussa oli että nämä ohjeet on 20-30 vuotta vanhoja eikä niitä ole päivitetty juuri ollenkaan joten väärää tietoa pakettien ohjeissa, sekä lääkäreilläkin.Viimeksi yövuorossa kuuntelin radio rockilla jonkun uniprofessorin höpinöitä ja siellä kysyttiin tuosta että mitenkäs kun paketissa lukee että ota tuntia ennen nukkumista niin hän alkoi naureskella että se on ihan höpöhöpöä koska kyseessä ei ole nukahduslääke. Suositteli vieläkin pidempää ennakkoa kuin sinä, taisi olla neljä tuntia ennen kun menee nukkumaan. Noh muutin sitten omaa melatoniinin käyttöä hieman juuri siitä että ennen otin sen heti kun pääsin (yövuorosta)kotiin ja suoraan nukkumaan, siihen että otin sen viimeisellä paussilla, eli sen 2,5h ennen unille kömpimistä ja tiedä sitten oliko siitä vai kellojen kääntelystä, mutta en ole hetkeen nukkunut niin hyvin yövuoron jälkeen.