Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riittäähän se suuntaa-antavakin, kun saa säännöllisemmin noita lukuja, näkee että ainakin toivottuun suuntaan on menossa!

Sitä paitsi, älä turhaan vähättele itseäsi ja omaa tekemistäsi! Ei täällä ihan kaikki muutkaan mitään supertreenaajia ja yli-ihmisiä ole, tai ainakin näin oon olettanut :P Itsehän oon ihan harrastelija jos noin ajattelee, treenaan aika vähän ja syönkin mitä sattuu, mutta en mä silti lähtisi vähättelemään sitä omaa tekemistäni! Ja paras verratakin vain itseensä ja aiempiin omiin juttuihin, ei toisiin.
Mutta sen voin kyllä allekirjoittaa, että kyllä se treenikaverin (tai valmentajan?) kanssa treenaaminen vaan potkii tekemään vielä vähän enemmän kuin mitä itekseen tekis.

Ei, tarkoitus ei ole vähätellä :)

Vertaan itseäni vain minuun ja siihen mitä on joskus ollut.

Mutta siis, kun puhun kovasta niin, ettei kuvaan vaan luule et mä oikeasti kovaa jumppaan.

Minä saan paljon paremmin treenattua yksin. Joskus ollaan oltu Miehen kanssa samaan aikaan salilla ja musta tulee vaan hihittelevä pikkutyttö joka ei osaa mitään.

Joskus oli treenit PT:n kanssa ja sille mun piti sanoa, että turpa kiinni ku mä treenaan.. puhua saa sitte vasta ku toistot on tehty.

En minäkään kokoaikakaveria kaipaa. Mutta siis joskus olis kiva kun olis kaveri.

Ja jumpan aikana mulla on aina kuulokkeet korvilla niin en jaksaisi siinä olla edes sosiaalinen kovinkaan paljon. Ennen ja jälkeen jumpan kylläkin.

Minä saan paljon paremmin treenattua yksin. Joskus ollaan oltu Miehen kanssa samaan aikaan salilla ja musta tulee vaan hihittelevä pikkutyttö joka ei osaa mitään.

Joskus oli treenit PT:n kanssa ja sille mun piti sanoa, että turpa kiinni ku mä treenaan.. puhua saa sitte vasta ku toistot on tehty.
Just maanantaina katoin monttu auki vieressä, kun salilla joku kanssatreenaaja oli PT:n ohjauksessa treenaamassa. Siinä juttelivat mukavasti, eikä keskustelu loppunut kertaakaan edes sarjojen aikana!

Iteki kyllä käyn pääosin yksin. Osan treeneistä teen PT:n kanssa, mutta silloinkaa homma ei kyl oo tommosta säästä tai leffoista juttelemista...

Jaa niin te puhutte treenin kovuudesta.

Ite en oikeen oo koskaan osannu treenata muuta kuin kovaa. Sama koskee oikeastaan kaikkea urheilua; Täysiä tai ei lainkaan. Tosin painot eivät nykyään ole kovia (tai on ne materiaaliltaan).
Oikeastaan ainoa, missä tämä salilla tuottaa joskus ongelmia on etukyykky. Se perkeleen hapotus reisissä, kun tekee vähänkään pitempää sarjaa viimisillä höyryillä on niin vitusta.

Loppukaneettina todettakoon, että en tee enää etukyykkyä :ROFLMAO:

Just maanantaina katoin monttu auki vieressä, kun salilla joku kanssatreenaaja oli PT:n ohjauksessa treenaamassa. Siinä juttelivat mukavasti, eikä keskustelu loppunut kertaakaan edes sarjojen aikana!

Jos sarjojen aikana voi puhua niin sit on liian lepsua :LOL:

e: kiroilua ei lasketa.

Jaa niin te puhutte treenin kovuudesta.

Ite en oikeen oo koskaan osannu treenata muuta kuin kovaa. Sama koskee oikeastaan kaikkea urheilua; Täysiä tai ei lainkaan. Tosin painot eivät nykyään ole kovia (tai on ne materiaaliltaan).
Oikeastaan ainoa, missä tämä salilla tuottaa joskus ongelmia on etukyykky. Se perkeleen hapotus reisissä, kun tekee vähänkään pitempää sarjaa viimisillä höyryillä on niin vitusta.

Loppukaneettina todettakoon, että en tee enää etukyykkyä :ROFLMAO:
Sulla oli ihan erilainen kovuus mielessä!

Etukyykky on kyllä saatanasta. Ikinä en sitä vapaaehtoisesti tekisi, mutta jos se ohjelmasta löytyy niin onhan se tehtävä.

jos se ohjelmasta löytyy niin onhan se tehtävä.

Mitä vaan mitä ohjelmassa lukee.

Mä olen tunnollinen ja teen kaiken mitä siinä lukee. Tarvitsen tiukan ja tarkan ohjelman jotta pysyn ruodussa. Joskus toki voin soveltaa.

e:typot

Tää olikin kato helppo hoitaa, poistin sen vaan ohjelmasta, puff.
Mä oon ulkoistanu tuon ohjelmien tekemisen ja muokkaamisen, niin en pysty tekemään samaa :cry: Etukyykyt teki taas paluun ohjelmaan, ja siksipä jo ajatuskin huomisesta reenistä oksettaa.

Jahas. Lounaasta 1,5h aikaa ja taas nälkä. Mitähän sitte söis?

Mä oon ulkoistanu tuon ohjelmien tekemisen ja muokkaamisen, niin en pysty tekemään samaa :cry: Etukyykyt teki taas paluun ohjelmaan, ja siksipä jo ajatuskin huomisesta reenistä oksettaa.

Jahas. Lounaasta 1,5h aikaa ja taas nälkä. Mitähän sitte söis?

Kuin myös. Nyt tartteisin hyvän ohjelman vuoden vaihteen jälkeen, tammikuun alusta alkaen. Mistä ja keneltä kannattaa kysellä?

Tunti välipalaan :cry:

Voi vittujen vittu!

Tänään on öljynvaihto autoon ja olin jopa innoissani siitä, että selviän 333€ ulos liikkeestä, mutta paskat! Tiskillä kun luettiin avainta niin paljastu, että LAAKKONEN ei ole viimeeksi vaihtanut polttoainesuodatinta mikä IMO olisi pitänyt vaihtaa. Lisäksi valohoito eli Vehicle check oli jäänyt tekemättä! Nyt lähtee pieneen selvitykseen onko huoltotilauksessa / laskussa ollut maininta polttoainesuodattimesta ja vehicle checkistä.

333 € huolto vaihtu 500 € huoltoon..

Voi vittujen vittu!

Tänään on öljynvaihto autoon ja olin jopa innoissani siitä, että selviän 333€ ulos liikkeestä, mutta paskat! Tiskillä kun luettiin avainta niin paljastu, että LAAKKONEN ei ole viimeeksi vaihtanut polttoainesuodatinta mikä IMO olisi pitänyt vaihtaa. Lisäksi valohoito eli Vehicle check oli jäänyt tekemättä! Nyt lähtee pieneen selvitykseen onko huoltotilauksessa / laskussa ollut maininta polttoainesuodattimesta ja vehicle checkistä.

333 € huolto vaihtu 500 € huoltoon..
Ei saatana, miks te maksatte tommosia rahoja (siis edes 333€) ?

Kuin myös. Nyt tartteisin hyvän ohjelman vuoden vaihteen jälkeen, tammikuun alusta alkaen. Mistä ja keneltä kannattaa kysellä?

1-jakoinen
5 liikettä (joista väh. 3 raskas moninivel)
2-3 sarjaa/liike
Done.

e. Ja teet 2-3 eri settiä vähän eri painolla ja niillä kiertoa. Ja tietty progressioo ja välillä lepoa tai kevyttä.

Ei saatana, miks te maksatte tommosia rahoja (siis edes 333€) ?

Täytyy olla uskollinen merkille :hyper:

Mietin kans, et kuin voi öljynvaihto maksaa 333€?

Ă–ljyt + suodatin
raitisilmasuodatin
Ilmansuodatin
Polttoainesuodatin
Vehicle Check (valohoito)

+ työt.

Varmaan sais halvemmalla jos tekis ite, mutta kun ei oo paikkaa missä tehä ja peukalokin on syntynyt keskelle kämmentä näissä asioissa niin mastercardia nykäsemällä pääsee helpommalla.

Samat ruoka-ajat meillä :ROFLMAO:

Ja niin, kyllähän noita hyviä ohjelmia netistäkin löytyy vaikka miten paljon. Ite oon vaan todennu, että nyt tähän elämänvaiheeseen mulle sopii se, että PT suunnittelee noi ohjelmat mun/meidän asettamien tavoitteiden mukaan, ja mä vaan suoritan.

Back
Ylös Bottom