Helistö
Tyhmä ämmä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas oudon näkönen sliipattu mieshuora tossa
Jotenkin mulla on päässä siitä semmonen Dressman meets hipsteri fiba, kuten:
![]()
Mulla oli sopivasti munat eiku leipomiset mielessä ku pitäs jotain jouluista leipoa yksiin myyjäisiinMä mietin tuota vaikka kuinka kauanNo, #tyhmäämmä

Tarttee ottaa toi katottavaksi pimeinä talvi-iltoina.Se taitaa oikeessa elämässä olla just tommonen dressmanhipsterin näkönen, mutta sarjassa se on sliipattu mieshuora. Kirjaimellisesti.
Nyt harmittaa ku menin kolmos kautta moittimaan, on tääki ihan jännä.
Laitatteks te ihan mun kiusaks noita vitun risuaitoja
Punnitsetteko te ittenne joka aamu?
Johnny parka, RIP (Rest In Patteri).eiku Sir JohnnyV:n
Hän ei tykännyt niistä myöskään
syy käyttöön: se on tätä #some #nykyaika #ajanhermolla
Johny V, how much is there to see...
E. Oho. Väärä raita.
Punnitsetteko te ittenne joka aamu?![]()
Oliko ihan yks yksittäinen mittaus, vai käytkö jotenki säännöllisemmin? Meinaatko tehdä / ootko tehny jotain muutoksia treenissä, ruuissa tms mittauksen tulosten perusteella? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kaikkeen tämmöseen mittaamiseen ihmiset suhtautuu niin eri tavoin!InBody, tsek
Ok.
Mutta nämähän ovat siis vain näitä 'markettivehkeitä'.
Oliko ihan yks yksittäinen mittaus, vai käytkö jotenki säännöllisemmin? Meinaatko tehdä / ootko tehny jotain muutoksia treenissä, ruuissa tms mittauksen tulosten perusteella? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kaikkeen tämmöseen mittaamiseen ihmiset suhtautuu niin eri tavoin!
Riittäähän se suuntaa-antavakin, kun saa säännöllisemmin noita lukuja, näkee että ainakin toivottuun suuntaan on menossa!Puolen vuoden välein olen nyt käynyt: 11/16, 5/17 ja nyt.
Olen tyytyväinen. Laitoin treenikseen tulokset.
Rasvat aika pienet. Ruokaa pitäisi lisätä, lihasmassa on kasvanut suhteessa hyvin.
Mutta nämähän ei ole kuin tällaisia suuntaa-antavia.
Koska ei ole labraolosuhteissa mitattu.
Aion jatkaa jumppaa samaan tahtiin. Ja jopa kovempaa. Motia on.
Mutta täytyy muistaa se, että olen vain sunnuntaijumppari ja kun puhun kovasta niin sitä ei voi verrata oikeasti kovaan.
Näytä!
Yksin kun jumppaan niin vaikka kuinka 'ruoskin' itseäni se ei ole sama, että olis joskus kaveri.