Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas oudon näkönen sliipattu mieshuora tossa :)
Jotenkin mulla on päässä siitä semmonen Dressman meets hipsteri fiba, kuten:

1812263.main_image.jpg

Se taitaa oikeessa elämässä olla just tommonen dressmanhipsterin näkönen, mutta sarjassa se on sliipattu mieshuora. Kirjaimellisesti.

Nyt harmittaa ku menin kolmos kautta moittimaan, on tääki ihan jännä.

Se taitaa oikeessa elämässä olla just tommonen dressmanhipsterin näkönen, mutta sarjassa se on sliipattu mieshuora. Kirjaimellisesti.

Nyt harmittaa ku menin kolmos kautta moittimaan, on tääki ihan jännä.
Tarttee ottaa toi katottavaksi pimeinä talvi-iltoina.

Laitatteks te ihan mun kiusaks noita vitun risuaitoja

eiku Sir JohnnyV:n

Hän ei tykännyt niistä myöskään

syy käyttöön: se on tätä #some #nykyaika #ajanhermolla

Punnitsetteko te ittenne joka aamu?

kuntosalijumppasalissa, onely

kotona en ole ikinä tarvinnut puntaria

Eksyin tutkailemaan sitä täälläkin mainostettua korvapuustijuustokakun reseptiä..... :kuola: Vissiin siis lounasaika, ku alkaa kaikki herkut houkuttaa. Äkkiä eväspurkit esiin ennenku eksyn alakerran ruokalan pulla- ja kakkuvalikoimien ääreen!

InBody, tsek
Ok.

Mutta nämähän ovat siis vain näitä 'markettivehkeitä'.

Liitteet

• Screenshot_20171115-110542.webp
    Screenshot_20171115-110542.webp
    103,4 KB · Katsottu: 140
InBody, tsek
Ok.

Mutta nämähän ovat siis vain näitä 'markettivehkeitä'.
Oliko ihan yks yksittäinen mittaus, vai käytkö jotenki säännöllisemmin? Meinaatko tehdä / ootko tehny jotain muutoksia treenissä, ruuissa tms mittauksen tulosten perusteella? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kaikkeen tämmöseen mittaamiseen ihmiset suhtautuu niin eri tavoin!

Oliko ihan yks yksittäinen mittaus, vai käytkö jotenki säännöllisemmin? Meinaatko tehdä / ootko tehny jotain muutoksia treenissä, ruuissa tms mittauksen tulosten perusteella? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kaikkeen tämmöseen mittaamiseen ihmiset suhtautuu niin eri tavoin!

Puolen vuoden välein olen nyt käynyt: 11/16, 5/17 ja nyt.

Olen tyytyväinen. Laitoin treenikseen tulokset.
Rasvat aika pienet. Ruokaa pitäisi lisätä, lihasmassa on kasvanut suhteessa hyvin.
Mutta nämähän ei ole kuin tällaisia suuntaa-antavia.
Koska ei ole labraolosuhteissa mitattu.

Aion jatkaa jumppaa samaan tahtiin. Ja jopa kovempaa. Motia on.
Mutta täytyy muistaa se, että olen vain sunnuntaijumppari ja kun puhun kovasta niin sitä ei voi verrata oikeasti kovaan.

Näytä!
Yksin kun jumppaan niin vaikka kuinka 'ruoskin' itseäni se ei ole sama, että olis joskus kaveri.

Ja mun kova ei ole kova kuin mulle.

Tottakai.

Puolen vuoden välein olen nyt käynyt: 11/16, 5/17 ja nyt.

Olen tyytyväinen. Laitoin treenikseen tulokset.
Rasvat aika pienet. Ruokaa pitäisi lisätä, lihasmassa on kasvanut suhteessa hyvin.
Mutta nämähän ei ole kuin tällaisia suuntaa-antavia.
Koska ei ole labraolosuhteissa mitattu.

Aion jatkaa jumppaa samaan tahtiin. Ja jopa kovempaa. Motia on.
Mutta täytyy muistaa se, että olen vain sunnuntaijumppari ja kun puhun kovasta niin sitä ei voi verrata oikeasti kovaan.
Riittäähän se suuntaa-antavakin, kun saa säännöllisemmin noita lukuja, näkee että ainakin toivottuun suuntaan on menossa!

Sitä paitsi, älä turhaan vähättele itseäsi ja omaa tekemistäsi! Ei täällä ihan kaikki muutkaan mitään supertreenaajia ja yli-ihmisiä ole, tai ainakin näin oon olettanut :P Itsehän oon ihan harrastelija jos noin ajattelee, treenaan aika vähän ja syönkin mitä sattuu, mutta en mä silti lähtisi vähättelemään sitä omaa tekemistäni! Ja paras verratakin vain itseensä ja aiempiin omiin juttuihin, ei toisiin.
Mutta sen voin kyllä allekirjoittaa, että kyllä se treenikaverin (tai valmentajan?) kanssa treenaaminen vaan potkii tekemään vielä vähän enemmän kuin mitä itekseen tekis.

Näytä!
Yksin kun jumppaan niin vaikka kuinka 'ruoskin' itseäni se ei ole sama, että olis joskus kaveri.

Minä saan paljon paremmin treenattua yksin. Joskus ollaan oltu Miehen kanssa samaan aikaan salilla ja musta tulee vaan hihittelevä pikkutyttö joka ei osaa mitään.

Joskus oli treenit PT:n kanssa ja sille mun piti sanoa, että turpa kiinni ku mä treenaan.. puhua saa sitte vasta ku toistot on tehty.

Back
Ylös Bottom