Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leuanveto on siitä kyllä vittunainen että jos sitä ei tee, niin tulos romahtaa 5-10 leuan tasolle (myötäote), mutta kun tekee enempi niin pääsee ~20 leuan tasolle hyvinkin nopeasti, riippumatta kuin treenaa muuten selkää.

Kyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.
Veikkaa vaan, mutta pointti olikin se, että se perseen koko ei itsessään vaikuta tuon taivaallista, vaan kokonaispaino ja kropasta irti saatu voima. Toisin sanoen, 30kg perse tai 30kg pää ja yhtä vaikeeta on.

Hieno perustelu.
Vähän niin kuin minä joskus teineille kun koittavat kyseenalaista jotain (mun mielestä) itsestäänselvää asiaa:
”Ei! Älä kysy. Usko mua ja toimi niin kuin sanon.”
Toimii joskus. Harvemmin.

E: oma sanominen on myös lainaus. Tietty.

Back
Ylös Bottom