Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siitä, ettei naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä :confused:

On niitä muitakin etuja naisena olemisessa. Miehillä rasva kerääntyy ikääntyessä pääasiassa vatsan seudulle, kun taas naisilla rasva leviää vatsan lisäksi myös takalistoon ja reisiin, joka on terveellisempi tapa lihoa. Varmaan myös monen mielestä esteettisempi.

31A5AFB200000578-0-image-m-30_1456703821523.jpg

En mä nyt ihan tuohon lähtisi.
Epäkohtiin pitää puuttua oli kyseessä mies tai nainen, jos niitä on. Jotakin täytyy silti vain sieltä vaikka sii ei pitäisi.

Noin muuten joo, mutta itseisarvoinen miehen ja naisen biologisista eroista valittaminen on täysin turhaa, koska niille ei voi mitään ennenkuin tiede ehtii luomaan jonkin uuden, androgyynin ja suvuttomasti lisääntyvän ihmisrodun, minä luomiseenkin liitttyy omia eettisiä ongelmia ja mihin ei joka tapauksessa ole teknisiä mahdollisuuksia vielä pitkään aikaan. Ihan yhtä hyödyllistä olisi alkaa raivoamaan netissä, miten perseestä se on kun yöllä on pimeää ja mikä kusipää luonto on kun se ei ole pistänyt aurinkoa paistamaan 24/7/365.

Sellaisiin yhteiskunnallisiin yms. tasa-arvo-ongelmiin puuttuminen, joille on oikeasti edes teoriassa mahdollista tehdä jotakin, on taas aivan eri asia.

On niitä muitakin etuja naisena olemisessa. Miehillä rasva kerääntyy ikääntyessä pääasiassa vatsan seudulle, kun taas naisilla rasva leviää vatsan lisäksi myös takalistoon ja reisiin, joka on terveellisempi tapa lihoa. Varmaan myös monen mielestä esteettisempi.

31A5AFB200000578-0-image-m-30_1456703821523.jpg
On monella naisellakin ns. omenavartalo eli rasva kertyy pääasiassa vyötärölle. Mullakin olisi, jos päästäisin kertymään.
E. Eikä ikääntyminen aiheuta kenellekään vääjäämätöntä rasvan kertymistä, jos pitää (ja pystyy ettei sairastu) itsensä kunnossa :eek:

Viimeksi muokattu:
Noin muuten joo, mutta itseisarvoinen miehen ja naisen biologisista eroista valittaminen on täysin turhaa, koska niille ei voi mitään ennenkuin tiede ehtii luomaan jonkin uuden, androgyynin ja suvuttomasti lisääntyvän ihmisrodun, minä luomiseenkin liitttyy omia eettisiä ongelmia ja mihin ei joka tapauksessa ole teknisiä mahdollisuuksia vielä pitkään aikaan. Ihan yhtä hyödyllistä olisi alkaa raivoamaan netissä, miten perseestä se on kun yöllä on pimeää ja mikä kusipää luonto on kun se ei ole pistänyt aurinkoa paistamaan 24/7/365.

Sellaisiin yhteiskunnallisiin yms. tasa-arvo-ongelmiin puuttuminen, joille on oikeasti edes teoriassa mahdollista tehdä jotakin, on taas aivan eri asia.
Joo, juuri näin. Tuota minäkin tarkoitin. En vain osannut noin hienosti sanoa.

Pidän biologisia eroja esillä koska miessukupuolen perinteinen ylivalta kaikissa asioissa ja naisten heikompi asema perustuu siihen, eikä siihen, että miehet olisivat kyvykkäämpiä kaikissa muissakin asioissa, vaikka vaikuttaa siltä että siihen on uskottu ja edelleen liikaa uskotaan. Paitsi tietenin asioissa joita ei arvosteta kuten lasten- ja kodinhoito. (Itse taas uskon että naiset eivät naiseuden takia ole niissä asioissa yhtään parempia kuin miehet.)
Heikommasta asemasta ja arvostuksesta esimerkkinä vaikka palkkaerot Hollywoodissa.

Onko muuten Weinstein tuttu mies?

Pidän biologisia eroja esillä koska miessukupuolen perinteinen ylivalta kaikissa asioissa ja naisten heikompi asema perustuu siihen, eikä siihen, että miehet olisivat kyvykkäämpiä kaikissa muissakin asioissa, vaikka vaikuttaa siltä että siihen on uskottu ja edelleen liikaa uskotaan. Paitsi tietenin asioissa joita ei arvosteta kuten lasten- ja kodinhoito. (Itse taas uskon että naiset eivät naiseuden takia ole niissä asioissa yhtään parempia kuin miehet.)
Heikommasta asemasta ja arvostuksesta esimerkkinä vaikka palkkaerot Hollywoodissa.

Onko muuten Weinstein tuttu mies?

tits_or_gtfo.jpg

Mulla on ollut sama jo pari kk. Tosin elämä on ollut niin hektistä ne ajat.
Liekö jotain stressiä. En kyllä itse asiaa tiedosta.

Itellä on oikeastaan stressi hälyttävästi vähentynyt, kun loppui työn ohessa opiskelut. Viimeaikoina kertynyt univelka tosin varmaan stressaa kroppaa ja mieltä.

Back
Ylös Bottom