Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta jos se kaikki 30 kg on jättilatseissa eikä hyvin kehittyneissä gluteuksissa, niin kyllä siitä vetelyssä enemmän hyötyä on oletettavasti.

Kertokaas nyt mistä tämä vastakkainasettelu johtuu?

Mä en itse käsitä miksi pitää vertailla miehiä ja naisia.
Senon vähän sama kuin se kännilaisten, lasten ja uskovaisten kanssa väittely: ei johda mihinkään.
Ei siinä. Jätän tämän tähän.

Senon vähän sama kuin se kännilaisten, lasten ja uskovaisten kanssa väittely: ei johda mihinkään.
En minäkään ja juuri siksi aina provosoidunkin noista Mopsin naurettavista vertailuista...vaikkei saisi.

En minäkään ja juuri siksi aina provosoidunkin noista Mopsin naurettavista vertailuista...vaikkei saisi.
Mä olen aika kova provosoitumaan mutta en näköjään täällä. Ehkä mä en vaan tajua.

E: en täällä _ vielä_.

Siitä, ettei naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä :confused:

naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä :confused:
Mihin sä tarvitsen sen edun?
Joo, aikaisempien juttujen perusteella joku käsitys mutta noin muuten.

Naisena on kiva olla. Ja on kyllä kaikenlaista etuja olemassa.

Mihin sä tarvitsen sen edun?
Joo, aikaisempien juttujen perusteella joku käsitys mutta noin muuten.

Naisena on kiva olla. Ja on kyllä kaikenlaista etuja olemassa.
Haluan etuja koska olen ahne :D

Kerro kokemistasi naiseuden eduista!

E. Orkkujen oheen keksin toisen edun: aina on legitiimejä syitä valittaa :p

Siitä, ettei naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä :confused:

Se hiljaa ja kiltisti tyytyminenkin olisi hyödyllisempää kuin pelkän nillityksen ilosta nillitys asioista, joille kukaan tässä maailmassa ei voi mitään.

Mulla ei oo kyllä mitään ongelmia naisena olemisen suhteen ja vaikka oliskin niin ihan hyödytöntähän se ois jatkuvasti vertailla itseään miehiin, kun ei se mun olemista kuitenkaan muuttais mihinkään suuntaan. Etuja ja haittapuolia kummassakin sukupuolessa. Mutta ei mua nyt niin kauheesti haittaa, jos joku toinen saa iloa siitä vertailusta. Toivottavasti ei vaan lähinnä tuota ahdistusta.

En oo jaksanu lukea niin tarkkaan näitä juttuja että olisin ihan messissä mitä tässä leukajutussa vertailtiin, mutta isoa perää on oikeesti raskas nostella!

Kerro kokemistasi naiseuden eduista!

Nyt kun ostin kesällä asunnon ja olen kaikenlaisia asioita hoitanut
Pankkihenkilö oli aivan todella ystävällinen. Ehkä se on kaikille mutta soitin pari, kolme kertaa ja aina jaksoi mulle selittää juurta jaksaen kaiken. Ja remonttia tehdessä olen joutunut usemman kerran asioimaan remonttitarvikeostoksilla: joka ikinen kerta olen aivan loistavaa palvelua. Kysyn aina noin miljoona tyhmää kysymystä mutta (mies)myyjät, joita lähes kaikki ovat tähän mennessä olleet, ovat olleet hyvin ystävällisiä ja avuliaita. Kantaneet jopa ostoksia autoon.
Mä kyllä olen sen verran itsekäs, että ajattelen että juuri naisena olen saanut hyvää palvelua :D
Huomenna pitäisi mennä ostamaan sanitettisilikoonia ja silikoonipyssy viikonlopun askareisiin.
Ja taas olen ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Sama on auton huollot, renkaanvaihdot yms.

Se hiljaa ja kiltisti tyytyminenkin olisi hyödyllisempää kuin pelkän nillityksen ilosta nillitys asioista, joille kukaan tässä maailmassa ei voi mitään.
En mä nyt ihan tuohon lähtisi.
Epäkohtiin pitää puuttua oli kyseessä mies tai nainen, jos niitä on. Jotakin täytyy silti vain sieltä vaikka sii ei pitäisi.
Ja turha nillys on turhaa.

1356109.jpg

Back
Ylös Bottom