Helistö
Tyhmä ämmä
Minäkin olis joskus. Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin olis joskus. Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.
Mutta kun kyse oli naisten normaalista painosuhteen vaihtelusta, ei mun mielestä monsterilatsit oikeen kuulu joukkoon.No mutta jos se kaikki 30 kg on jättilatseissa eikä hyvin kehittyneissä gluteuksissa, niin kyllä siitä vetelyssä enemmän hyötyä on oletettavasti.
Mutta huomattavan raskas alavartalo kuuluu.Mutta kun kyse oli naisten normaalista painosuhteen vaihtelusta, ei mun mielestä monsterilatsit oikeen kuulu joukkoon.
Ja 30kg tissit.Mutta huomattavan raskas alavartalo kuuluu.
En minäkään ja juuri siksi aina provosoidunkin noista Mopsin naurettavista vertailuista...vaikkei saisi.Kertokaas nyt mistä tämä vastakkainasettelu johtuu?
Mä en itse käsitä miksi pitää vertailla miehiä ja naisia.
Senon vähän sama kuin se kännilaisten, lasten ja uskovaisten kanssa väittely: ei johda mihinkään.
Ei siinä. Jätän tämän tähän.
Mä olen aika kova provosoitumaan mutta en näköjään täällä. Ehkä mä en vaan tajua.En minäkään ja juuri siksi aina provosoidunkin noista Mopsin naurettavista vertailuista...vaikkei saisi.
Siitä, ettei naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyäKertokaas nyt mistä tämä vastakkainasettelu johtuu?
Mä en itse käsitä miksi pitää vertailla miehiä ja naisia.
Senon vähän sama kuin se kännilaisten, lasten ja uskovaisten kanssa väittely: ei johda mihinkään.
Ei siinä. Jätän tämän tähän.

Mihin sä tarvitsen sen edun?naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä![]()
Haluan etuja koska olen ahne :DMihin sä tarvitsen sen edun?
Joo, aikaisempien juttujen perusteella joku käsitys mutta noin muuten.
Naisena on kiva olla. Ja on kyllä kaikenlaista etuja olemassa.
Siitä, ettei naiseudesta ole mitään muuta biologista etua kuin kyky useampaan peräkkäiseen orgasmiin lyhyemmällä palautumisajalla. Ja siihen pitäisi sitten hiljaa ja kiltisti tyytyä![]()
Kerro kokemistasi naiseuden eduista!
En mä nyt ihan tuohon lähtisi.Se hiljaa ja kiltisti tyytyminenkin olisi hyödyllisempää kuin pelkän nillityksen ilosta nillitys asioista, joille kukaan tässä maailmassa ei voi mitään.