Omat. Hardware tulee firman puolesta.Omat vai Firman?
Kiitän!Se kai oli se uusintajakso eiliseltä. Muistasin, että 50-70€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omat. Hardware tulee firman puolesta.Omat vai Firman?
Kiitän!Se kai oli se uusintajakso eiliseltä. Muistasin, että 50-70€.
Hyvä minä!Emmäää tiä. Kyllä se siltä kuulostaa jos ei aktiivisesti leuanvetoa harrasta.

Niin juu, miehet ovatkin keskenään samanpainoisia ja mallisia.Naisella tulokseen vaikuttaa paljon jälleen geenilotto: mitä pienempi pylly, sitä enemmän leukoja![]()
Olisko noin?Naisella tulokseen vaikuttaa paljon jälleen geenilotto: mitä pienempi pylly, sitä enemmän leukoja![]()
Ei todellakaan ole.Olisko noin?
Toki, mutta naisvartaloissa on valtavasti enemmän kuin miehillä geneettisistä syistä johtuvaa vaihtelua alavartalon raskaudessa suhteessa ylävartaloon.Olisko noin?
Kyllä kai sitä nostaa millasen ahterin vaan kun on jerkkua tarpeeksi.
Mä en sitä olekaan noin ajatellut.Toki, mutta naisvartaloissa on valtavasti enemmän kuin miehillä geneettisistä syistä johtuvaa vaihtelua alavartalon raskaudessa suhteessa ylävartaloon.
Ja mitäs tekemistä tällä on asian kanssa? Perusfysiikkaa...Toki, mutta naisvartaloissa on valtavasti enemmän kuin miehillä geneettisistä syistä johtuvaa vaihtelua alavartalon raskaudessa suhteessa ylävartaloon.
No sitä, että saadakseen x leukaa vedettyä kevyemmän alavartalon omaavan tarvitsee treenata huomattavasti vähemmän kuin raskaamman alavartalon omaavan tilanteessa jossa yläkroppa yhtä vahva.Ja mitäs tekemistä tällä on asian kanssa? Perusfysiikkaa...
No vitut tarvitse, olettaen että vartalot ovat samanpainoiset.No sitä, että saadakseen x leukaa vedettyä kevyemmän alavartalon omaavan tarvitsee treenata huomattavasti vähemmän kuin raskaamman alavartalon omaavan tilanteessa jossa yläkroppa yhtä vahva.
Yleensä raskaan alavartalon omaavilla naisilla on enemmän painoa. Sisältyi oletukseeni.No vitut tarvitse, olettaen että vartalot ovat samanpainoiset.
Ei kukaan muukaan paitsi toi helvetin KorhonenMä en sitä olekaan noin ajatellut.
Mietin, et kyllä sitä jaksaa ja kehittyy tiettyyn rajaan kun tarpeeksi jumppaa oli mies tai nainen.
En mä muutenkaan jaksa itseäni vertailla.
Olen paperia ja sillä siisti. Joku muu samat speksit mun kanssa omaava ei välttämättä ole.
Kiitos että tulit puolustamaan mua tässä päivänselvässä asiassaKyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.

Höhö, saman kuulosta meininkiä täälläkin. Tosin oma elopaino ja varmaan myös pituus vähän pienemmät. Jaloista ja pepusta ku siirtäs lihaksia yläkroppaan nii johan alkas liikkuun! Pari leukaa menee ilman apuja, mutta kunnollisia sarjoja tehdessä aina kuminauhat apuna.Kyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.