Helistö
Tyhmä ämmä
Ei kai tässä ketään tarvitse puolustella.Kiitos että tulit puolustamaan mua tässä päivänselvässä asiassa![]()
Ne on munat jotka happanee, ei kanat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai tässä ketään tarvitse puolustella.Kiitos että tulit puolustamaan mua tässä päivänselvässä asiassa![]()
Eli: ei.Joko sitä voimaa on tai ei ole.
No mutta sä saat kyykättyä enemmän kuin minä, niin annetaan anteeksi. :DYhyy mun kaikkien aikojen maksimitulos myötäotteella varmaan 7 kg kevyempänä oli viis tai kuus leukaa, joskus jos saisin 20 vedettyä...
No ei puolustella, mutta heikomman puolustaminen on jaloa :DEi kai tässä ketään tarvitse puolustella.
Ne on munat jotka happanee, ei kanat.
Niin ja minä oletin henkilöiden olevan samanpainoisia, koska toisin ei mainittu ja puhe oli vain epäsuhdan vaihtelusta ylä- ja alavartalon välillä.Yleensä raskaan alavartalon omaavilla naisilla on enemmän painoa. Sisältyi oletukseeni.
Niin on.No ei puolustella, mutta heikomman puolustaminen on jaloa :D
Tuliko pullaa?Lasten köksän läksyt on muuten aika kivoja!
Veikkaa vaan, mutta pointti olikin se, että se perseen koko ei itsessään vaikuta tuon taivaallista, vaan kokonaispaino ja kropasta irti saatu voima. Toisin sanoen, 30kg perse tai 30kg pää ja yhtä vaikeeta on.Kyllä tämmöinen yli 70 kg isojalka tursuke joutuu ottamaan kumpparit apuun leukoja vedellessä vaikka selässä muuten oletettavasti jotain voimaa on. Hitto tätä ruhoa jaksa omin voimin nostella. Siis kyllä mä veikkaan että pienemmällä perällä ja isommalla selällä samalla painolla nousis helpommin.
Suklaakiisseliä. Ja kermamaahtoa.Tuliko pullaa?
Olet väärässä.Veikkaa vaan, mutta pointti olikin se, että se perseen koko ei itsessään vaikuta tuon taivaallista, vaan kokonaispaino ja kropasta irti saatu voima. Toisin sanoen, 30kg perse tai 30kg pää ja yhtä vaikeeta on.
Hieno perustelu.Olet väärässä.
Vähän niin kuin minä joskus teineille kun koittavat kyseenalaista jotain (mun mielestä) itsestäänselvää asiaa:Hieno perustelu.
Olen hemmetin paljon heikompi ainakin kuin @MursukeNiin on.
Mut et kai sinä heikko ole?