Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on porukkaa aikaisin hereillä. Itse norkahdin sohvalle ja siinä joku 3-4h unta. Nyt safkaa naamaan ja sänkyyn jatkaan unia, kaakao on muuten helvetin hyvää:).

giphy.gif

Jos tuo työkuvio toteutuu niin en tiedä miten päin tanssin sen jälkeen keskellä senaatintoria. :D Mutta joo, varmaan sekoan ensin... Pelottaa jos pitääkin nyt astua suoraan "uran huipulle" kesken opintojen, jotain tuollaista kuviota olin ajatellut unelmaksi sitten joskus kun olen vanha ja kokenut! :D

Ihan rehellisesti sanottuna, tommonen liimanaamanen mangasilmä ei kyllä herätä positiivisia tuntemuksia.
Aiemmin ketjussa mainittu pussi päässä voisin antaa...esim. pestä matot, mutta toi on niin etupainonen, että ois heti naamallaan kun menee kontalleen pesupuuhiin.

Siis mikäs nois kulmakarvoissa ny...?

Katon exiä rannalla. Voi rappioituneita aivojani.
Katoin sitä kans sivusilmällä...nauroin suurimman osan niitä mahtavia leikkauksia ja jännittäviä välispiikkejä. Myös sen vaaleen kundin toteamat itsestään"Mimmit diggaa mun isosta kullista" ja nähtyään välinelaatikon kortongit "Ne on kaikki liian pieniä" olivat melkoisia kohokohtia.

Viimeksi muokattu:
Loiva lasku kotikonttorille paluussa. Puolen tunnin sumpit ja 2h webinaarin kuuntelu. Sit voi jo syödä. Iltapäivällä pitää varmaan tehdä jo jotain hyödyllistä.

Joka yö puutuu kädet tunnottomiksi, nyt pakko venytellä enemmän. Ja on lepopäivä salilta.

Joudun pitämään lepoviikkoa salilta nyt terveyssyistä. Ottaa päähän ku aina kun pääsee vauhtiin ni tulee jotain paskaa niskaan, poliisikorkean kuntotesteihinkin pitäs nyt aktiivisesti treenata ja mitä mä teen? Kärsin työpäivät kivusta ja pidän taukoa salilla sillä välin ku lääkärit ei tee mitää ei edes tutki kunnolla ja hoitaa "kato lähteekö tällä tuu takas si" mentaliteetilla :mad:

Joudun pitämään lepoviikkoa salilta nyt terveyssyistä. Ottaa päähän ku aina kun pääsee vauhtiin ni tulee jotain paskaa niskaan, poliisikorkean kuntotesteihinkin pitäs nyt aktiivisesti treenata ja mitä mä teen? Kärsin työpäivät kivusta ja pidän taukoa salilla sillä välin ku lääkärit ei tee mitää ei edes tutki kunnolla ja hoitaa "kato lähteekö tällä tuu takas si" mentaliteetilla :mad:
No mikä vaivana ?

Back
Ylös Bottom