Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mikä vaivana ?
Jos tietäisin nii kertoisin :D Jotain suolistossa vissiin. Päivän kun kävelee duunissa niin vetää perseen alueen helvetin kipeäksi, häntäluuhun ja pakaroihin etenkin särkee. Mulle määrättiin jotain ummetuslääkkeitä, mutta ei se ny helvetti voi ummetuksesta johtua kun paska kulkee.

Edit: tässäkin se ongelma että kaikki kipu mikä liittyy häntäluuhun/pakaroihin/persukseen johtuu melkeen samoista jutuista ja niillä on samanlaiset oireet aina ummetuksesta perssyöpään ja lihasjumeihin. Paha siinä arvailla kun eivät tutki.

Lonkan limapussin tulehdus, tai sit se urheilijoilla yleinen juttu minkä nimee en muista. Semmonen missä kipupiste on just pakaroiden välissä about häntäluun kohdalla.

Terv. Tohtori (ei väitellyt)

Hauskaa että ummetuslääkettä ulkoiseen vaivaan...

Jos tietäisin nii kertoisin :D Jotain suolistossa vissiin. Päivän kun kävelee duunissa niin vetää perseen alueen helvetin kipeäksi, häntäluuhun ja pakaroihin etenkin särkee. Mulle määrättiin jotain ummetuslääkkeitä, mutta ei se ny helvetti voi ummetuksesta johtua kun paska kulkee.

Edit: tässäkin se ongelma että kaikki kipu mikä liittyy häntäluuhun/pakaroihin/persukseen johtuu melkeen samoista jutuista ja niillä on samanlaiset oireet aina ummetuksesta perssyöpään ja lihasjumeihin. Paha siinä arvailla kun eivät tutki.
Si-nivel tai muu virheasento...ei muuta kun naksuteltavaksi.
Tai sitten jotain aivan muuta, mutta toi nyt tuli heti mieleen... @TJJ voisi analysoida, kun näin netissä ja näkemättä se käy kaikkein kätevimmin.

Si-nivel tai muu virheasento...ei muuta kun naksuteltavaksi.
Tai sitten jotain aivan muuta, mutta toi nyt tuli heti mieleen... @TJJ voisi analysoida, kun näin netissä ja näkemättä se käy kaikkein kätevimmin.
Olen kanssa itte miettinyt jos olis joku lihasjuttu. Ensin oireet oli enemmänki johinki vatsatautiin viittaavia, mut nyt ne on poistunu aikalailla ja kipu enemmänkin lihaksissa. No, huomenna on lääkäri aika, sanon sille suoraan että en lähe ennenku asiaa tutkitaan ees jotenki :D

EI kyllä tuo on Alien, mutta peräkautta
Mulle se on ihansama mikä helvetti siellä on kohan sais sen korjattua mikä sitte onkaa :D

Edit: oon kyllä huomannu myös että juoksulenkillä mun alaselkään alkaa särkeen tämän alettua. En tiedä tosin onko yhteydessä tähän mun oireiluun. Kipu on pistävintä vasemman pakaran sisäosassa.

Mää en usko SI-nivelen ongelmiin. Paitsi selkärankareumassa, siinä se tulehtuu ja aikanaan luutuu.

Tai no olen minä nähnyt kaksi si-nivelen ongelmaa. Toisessa si-nivelen luksaation lisäksi lantio oli noin 60 palassa. Toisessa tiputtu varsin korkealta jalalle.

Koululla aloitteli kuun vaihteessa uusien opiskelijoiden ryhmät, joutui pari kertaa hahmottelemaan että onko nuo oikeasti jo yli 18-vuotta vai ei. Tuntee itsensä kyllä dinosaurukseksi joskus.

Mää en usko SI-nivelen ongelmiin. Paitsi selkärankareumassa, siinä se tulehtuu ja aikanaan luutuu.

Tai no olen minä nähnyt kaksi si-nivelen ongelmaa. Toisessa si-nivelen luksaation lisäksi lantio oli noin 60 palassa. Toisessa tiputtu varsin korkealta jalalle.
Kappas, tämä näkyy olemaan sellainen asia, joka jakaa lääkäreitä...olen ennen ollut siinä uskossa, että se on ihan tunnustettu juttu, mutta ilmeisesti näin ei olekaan.

Jotenkin oon saanut selän vinosta suoraksi juutuubi-ohjeiden mukaan venkslaamalla alaselkää. Tänään sanoi viimeksi nätisti poks, kun maven jälkeen vähän vetreyttelin. Saa olla mikä vaan siellä, kunhan pysyn suorana :)

Koululla aloitteli kuun vaihteessa uusien opiskelijoiden ryhmät, joutui pari kertaa hahmottelemaan että onko nuo oikeasti jo yli 18-vuotta vai ei. Tuntee itsensä kyllä dinosaurukseksi joskus.

Joo ei niitä hahmota enää, henkkarit pitäisi katsoa jos aikoisi sekaantua, hyi semmoinen:p.

Kappas, tämä näkyy olemaan sellainen asia, joka jakaa lääkäreitä...olen ennen ollut siinä uskossa, että se on ihan tunnustettu juttu, mutta ilmeisesti näin ei olekaan.

Kyllä se on aika pienen naksauttelijaporukan puuhastelua, joka on täällä foorumilla vaan saanut jostain syystä kovasti kannatusta. Itse uskon että ne naksahdukset tulee joko lonkasta ja/tai alimmista faseteista. Niissä nyt muutenkin tapahtuu jotain liikettä. Käsivoimin kun SI niveltä en ole saanut liikkumaan milliäkään, kun joskus olen ihmisapinan lantiota käsissäni pidellyt. Kyllä senkin liikkeelle saa, puukolla tai ajamalla lantion yli esim rekalla.

Kyllä se on aika pienen naksauttelijaporukan puuhastelua, joka on täällä foorumilla vaan saanut jostain syystä kovasti kannatusta. Itse uskon että ne naksahdukset tulee joko lonkasta ja/tai alimmista faseteista.
Tässä uskossa olen itsekin elänyt ja sen vähän mitä kokonaisuudesta tunnen. En tosin ota nyt kantaa suuntaan tai toiseen, sillä yksinkertaisesti en ole perehtynyt aihealueeseen tarpeeksi.

Back
Ylös Bottom