Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saako jo panna? Maate.

e: Katon pitkästä aikaa telkkaria. Ei pitäisi. Kattooko joku oikeasti noita "exiä rannalla" "ensi rehvit alttarilla" "haluatko miljonääriksi?" MitVit?

Mää en pysty tajuamaan mikä tietovisailuissakin viehättää.. No eikai se väärin ole, paljon huonompiakin vaihtoehtoja on.

e: Tokihan itse katson nytkin niinkin älyllisesti haastavaa ohjelmaa kuin Simpsonit :cool:

Hitto oon pihalla kaikista oleellisista asioista (kuten ensitreffien alkamisajankohdasta), kun en oo jaksanut telkkaria viritellä. Rupesin jokunen viikko sitte kattomaan Gilmore girlsejä ja näitä on jumalauta joku miljoona jaksoa. Tässä se syksy meneekin.

En ole kertaakaan katsonut ensitreffejä kun enhän mä ehdi juuri mitään koskaan katsoa (paitsi iltaisin jotain hyvää ). Mutta silti en tajua, miten kukaan haluaa osallistua moiseen konseptiin! Mahtavaa ottaa eronneen status jonkun tv-show'n takia :eek:

Emmiekä telkkaria ollut katellu varmaan puoleen vuoteen mut sit tuo yks tuli ja aukas ton pandoran boxin :D tänään sit aukaisin ihan oma-aloitteisesti ja katoin ensitreffejä. Nyt vuorossa vaimojen vaihto.

Miun piti kokata tänään niitä jauhelihapihvejä. Laiskuus iski ja tein murekkeen... kasvislisukettakaan en viittiny tehdä erikseen vaan ängin tomaatit, paprikan ja retiisit samaan vuokaan jauhelihamössön kanssa. Tuli hyvää mut nyt on maha kurnuinen.
Katos, en minäkään vielä kokannut. Teen siipiä parhaillaan uunissa. Nyt repsahtanut kyllä pariksi päivää. Gyminkin skippasin kun meni auton kanssa väkertäessä ilta.

Back
Ylös Bottom