Joo, alkaa huomata prodromaalioireita itessään :DIhana aihe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, alkaa huomata prodromaalioireita itessään :DIhana aihe!
Ai mun syy?Emmiekä telkkaria ollut katellu varmaan puoleen vuoteen mut sit tuo yks tuli ja aukas ton pandoran boxin :D tänään sit aukaisin ihan oma-aloitteisesti ja katoin ensitreffejä. Nyt vuorossa vaimojen vaihto.
Joo, alkaa huomata prodromaalioireita itessään :D
Joo, alkaa huomata prodromaalioireita itessään :D
Toivottavasti.Eik ne ole ihan normaalia psykopatiaa opiskellessa?

:DAi mun syy?
taitaa syyllinen löytyä tästä mun ahterin alta...Toivottavasti.
Tai sitten ne tarjoo mulle lauantaina psy päivystyksen jälkeen huonetta muutamaks päiväks näin ens alkuun![]()
Joko vaihdoit sen paikkaa?:D
No ei oo siun syytaitaa syyllinen löytyä tästä mun ahterin alta...
Toivottavasti.
Tai sitten ne tarjoo mulle lauantaina psy päivystyksen jälkeen huonetta muutamaks päiväks näin ens alkuun![]()
En oo vielä, oon tässä miettiny et mitä menee minnekin... jos sitä huomenissa aktivoituisi.Joko vaihdoit sen paikkaa?
@sanmig voisi pistää sellaisen juutuuppi streamin pystyyn jossa vain ja ainoastaan harrastettaisiin bodausta käsipainoilla. Ladossa.
Iltaa! Nyt on ihan pakko tulla avautumaan tänne kun en voi asiasta irl huudella... On olemassa mahdollisuus että saan ehkä mielenkiintoisimman ja jännittävimmän työn mitä ikinä voisin kuvitella! Pelkkä ajatuskin saa aikaan kylmiä väreitä ja sekoamisen... :D VÄHÄN meinaa jännittää...